Tuesday, December 29, 2009

x-TATIans mini gathering 2009


Salam..

Punyala lama nak publish entry ni yang dah berkurun ni. Gathering kali ni bukannya ramai pon seperti yang dijangka, maklumla time tu Raya Korban. Ramai yang balik kampung + terlibat ngan aktiviti kekeluargaan. Aku pun mula asal x boleh pergi jugak pasal time tu arwah mak sedara in critical stage kat CCU, HSNZ. Tiap2 hari berkampung kat sana. Tapi, bile fikirkan bleh jupe saing2 lama, ishk... mencelah la sekejap!. Tak sia2, dapat jupa jugak Yaya, Mc Na, Perry yang sekian lama tak jupe. Kalo Kak Tie & Mc Teq tu dah biasa dah.. :D. Neway, enjoy jugakla walaupun sekejap. Sempat lagi buat ketupat!..;p



Aku n puan organizer thru facebook..
Sangat cantik Kak Tie sekarang sejak bergelar busybisneswoman ni..
Puan Osmawati ni skrg facebook tegar agaknya..
most time online.. cari prospek bisnez ke Kak Tie?


Me & Kak Tie again, lain angle la plak..
My dear Alya yang sibuk nak shoot..
kasi ajela, kalo tak die bertempik + menangis, sapa yang susah..
aku jugak!!!..


Aku & Mc Teq..
penyelamat time aku dilanda kekalutan..:p
Macih Teq, alabiu..(*_*)
p/s: ngan mommies yang lain x sempat nak amek..
sori dear, sibuk ngan anak memasing plak!


We.. time ni Yaya tak sampai lagi..
ooo, kenat la Kak Tie, ko buat tanduk kat aku ye..


Candid.. ntah ape yang klako sangat!


Time ni Puan Yaya + dear Umairah dah sampai...
All mommies in action..
sori Perry, ko tolong amek gambo udah..
neway, tens!




TERIMA KASIH SUDI SINGGAH SINI.. =D

2 Sila Komen Disini ♪♫♪:

naurah makwa said...

manisnya senyuman akak..ada gigi lapis gitu..

ieyza said...

sonok kan kalau dpt jumpa kwn2 lama nie...mcm2 citer kuar...windunyerrr pd kengkawanku...huhuhu




Related Posts with Thumbnails