Wednesday, January 6, 2010

Berbeskal di TTI


salam..

Arini apdet cite pasal Alya Husna with her new beskal. Ekceli tak la baru sangat, tapi kira koleksi terbaru la setakat ni. Ingatkan x bleh kayuh lagi, rupanya dah besar panjang kaki anak i yer..;p. Nak main kat kawasan rumah kureng seswai, ishk.. petang2 ari ramai pulak budak belasan tahun baru pandai moto yang dok merempit. dibuatnyer terbabas, Nauzubillah. So, amik pendekatan bijak, 2 in 1 pi Taman Tamadun Islam aje la. Sesambil tu, bleh jugak cuci mata.. :D. Lagipun, tempat die besh, jalan pun rata aje..



1,2,3.. gatteh kayuh!

yippiee... berjaya!!!

posing ngan shuttle car jap..
tumpang jap ekkk, siap de fresh rose lagik..
maybe de wedding shoot..

  p/s: muka dorang yg. x bersedia..

Alya dh jumpe kawan..
one of reason y i suke bawak dia kat sini..
agar dia mudah menyesuaikan diri ngan sekeliling..
easy going!. Takde la takut sangat nak bergaul..
dahla sari suntuk kat rumah, no frens!
ada peningkatan.. :)

Peace dari kawan Alya
ntah anak siapa i shoot, halalkan ye omaknye..
while si Alya mula lupa donia bler tengok menan..
beskal ntah kat mane pun dah tak kisah!..


TERIMA KASIH SUDI SINGGAH SINI.. =D

5 Sila Komen Disini ♪♫♪:

Manjakusayang said...

My Husna suka beskal cam nie... Tp, dia kecil lagi... KAki pun cam tak sampai lagi! KAlo dia dapat... memang senyum sampai ke telinga gamaknya!

ema82red said...

Bestnyer nek beskal....

Nur a.k.a admansyah said...

Very.. very.. nice editting! Lawooo u...

Alya mmg cute!dh pandai berbeskal u... Ummi pun kena hatiX2 kt taman tur, nanti mat rempit mengorat br taw! ye-lahh awak tu mcm dara gitur! hehehe..

mama_umar said...

alya ni sweet budaknye,pandai berkwn ye..

unique1012 said...

salam kenal kembali..
pandai dah Alya naik beskal ye! pasni mesti selalu ajak ummi gi taman! hehe..

-Nabilah-




Related Posts with Thumbnails