Wednesday, January 13, 2010

Me - Mykid Look-Alike Contest

Salam..
Alhamdulillah, selesai satu bebankerja. Verifikasi Stok dah selesai, tunggu nak kemaskini sket mana yang x tally. Neway, dapatlah menarik nafas lega sebentar sebelum datang lagi yang lain. Dorang salu wat kije urgent, naik semput daku nak follow- up sumenyer. So, dikesempatan yang ada, daku nak mencuba nasib lagi dalam contest ni plak!..

 kali ni daku mempertaruhkan picca...

*

*

*

*

*

*


*


En. Hubby ngan anaknya
{Asmawi Ahmad & Alya Husna}

amacam ade iras x?

y i pilih picca ni???..

Saya suka sangat picca dorang ni.. eventho x cenyum meleret tapi ntah, spontan aje.. mimik muka yang sama. Macam orang kena dera..ekekek!!. Mostly kengkawan lama saya cakap yang muka Alya Husna ni ade iras en. hubby. Ntahlah, saya pon x taw tang mane yang de irasnye..;p. Dorang ni plak mmg sangat rapat maklumla en. hubby salu outstation/ offshore, kdg2 saya lak rase tersisih gitu..huhuhu. Ni yang rase cam nak pegnen lagi ni.. :D Tapi time kena tinggal, si Alya ni le pengubat rindu.. ;p

** p/s : Mama _Airis cakap "ayah pon boleh...walaupon yg gigih berblogging ialah mummy nye...either you or your hubby la...." **

TERIMA KASIH SUDI SINGGAH SINI.. =D

6 Sila Komen Disini ♪♫♪:

mama_iris said...

ok...thanks for joining my contest...
picture sudah save...
tp nanti tolong tulis nama anak and hubby ye...bukan la syarat utama pertandingan tapi mana taw jadi pemenang,senang nak announce..hehehehe...

Manjakusayang said...

wah...wah... aktif ber contest skrg yer...

Kak...sebiji ler muka Husna dengan ayah dia...

nsazwa said...

salam..
alamak kak...takutlah nk join contest ni..memg muka potostatla anak akak tu...

Norry said...

Hoit dah pindah jugak hehhh....blog lg meriah kan

ema82red said...

like father like son.. sejibik

mama_iris said...

son ke daughter?




Related Posts with Thumbnails