Thursday, March 11, 2010

Al-Fatihah

Salam

Al-Fatihah untuk Arwah sekeluarga 
yang terlibat dengan kemalangan maut
di Binjai Rendah, Marang, Terengganu
pada 10.03.2010
Semoga Allahyarham sekeluarga ditempatkan dikalangan mereka yang beriman.
(Anak kepada Allahyarham Ghazali yang merupakan imam Kampung Temala di Pengkalan Berangan, Marang merupakan salah seorang peserta projek cendawan jabatan)

berita penuh ada di SINI


-------------------*******---------------------

10.03.2010|Rabu-5.20pm

Balik kije cam biase. Kebetulan de kawan tumpang. Stuck in jam, ingatkan de orang kenamaan yang dtg sbb. dkt ngan dewan sivic. Lagipon kete penuh kirikanan jalan. tetiba terpandang treler rempuh porch. Dupdapdupdap.... takot giler. Mmg expect kemalangan maut kalo cenggitu. Addoy, langsung x pandang kirikanan, mane taw de lagi mayat kat atas jalan mcm aritu.. hiiiiiyy!!... Kawan yg kije IKBN Wakaf Tapai siap berenti lagi.. Fuuuui, Berani la mu Nisah. Dgr cite die siap pose lagi kat situ..
Walaubagaimanapun, Alhamdulillah.., me dapat sampai dengan selamat. Mmmmm, pas ni kena lebih berhati² lagilah. InsyaAllah..



TERIMA KASIH SUDI SINGGAH SINI.. =D

5 Sila Komen Disini ♪♫♪:

Siti said...

Al-Fatihah..semoga rohnya dicucuri rahmat.

LYaFRINA said...

Odwy nk p keje td, ada dgr berita kat THR pasal kmalangan maut kat marang tu..
Al-fatihah...
semoga roh2 dpt bsemadi dgn aman..
Amin..

Manjakusayang said...

Al-Fatihah...
huhuhu...tak mau tengok kalo ada kemalangan...ngeri!

mama_umar said...

alfatihah utk arwah

Nur a.k.a admansyah said...

hmmm... mmg seram kan bg org yg takut darah cam kite ni? akak selalu pesan kt Mr Hubby kalo ada accident dlm perjlnn..."jgn berenti, bwk slowX2..." takuttt

Al-fatihah




Related Posts with Thumbnails