Wednesday, April 28, 2010

contest SENYUMAN PALING MENAWAN


Salam.. =D

Sebenarnya agak malu nak join contest ni..
tapi nak wat mcm mana, Wani dh 'tag'kan..
so, watlah ekkk..
hihihi, mmg nk join pon..;p




Me @ Pizza Hut, K.Trg
Y senyum?.., ofcos sbb en. somi banjer makan pizza lol..
1 more, senyum kn sedekah..
nk sedekah $$ kureng,  so sedekah senyum ajelah..
ok wat?...



Amacam...
boleh dikategori sbg. senyuman menawan tak?
boleh la ekk..!!

syarat² tuk join contest ade kat SINI..
organizernye sgt. cun okeh, Miss Chenta..
cam model jepun je skali tengok!

so, meh kite tgk senyuman cik akak² kite ni lak..
i wanna tag...



*



*



1.  Dr. Faryn
2. Lya
3. Noza
4. Irakecik
5. Lily
6. Sirna




TERIMA KASIH SUDI SINGGAH SINI.. =D

11 Sila Komen Disini ♪♫♪:

-cHenta- said...

sweet...thanks j0in =)

LYaFRINA said...

heheheheh.. bereh2x... nanti akan join.. banner dah tepek pon..

Siti said...

waaaa..mmg menawan la...hahah..godd luck yer.!

Dokter faRyn said...

alamak.

segan lah nak join. senyum kambing reti lah. hehehehhe :)

NoZa said...

Kak Leily ku cyg.. Noza dah tepek ye gambo senyuman paling menawan tuh. tp Noza tak join la tau contest tu.. ai malu.. ekeke..

Darlyng said...

menawan!! ;) lie, gigi taring mu tu hok tu wat mahal tuh dari dulu..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Mmg menawan lah...

Lily ni x der pic senyuman yg menawan lah...mcmne nih..kena join gak ker.. hehehe..

Apapon..Insyallah akn buat...kena godek2 pic dulu lah.. :)

irma said...

memang menawan doh tu.....taring mu tu wat koho terpikat tu org tgk...haha

sirna said...

tenkiu...
leily senyum sampai ke pipi ye..tang tu yg menawan
insyaAllah sempat nanti ku buat=)

Ain said...

sesiapa yang ada gigi siong memang manis bila tersenyum....

i likeeeeee.....

Miey said...

gambar dah menarik tapi senyuman tu kurang memikat hati saya.

tp saya dh ada pilihan lain utk menang contest ni..maaf saya hanya pengunjung luar sahaja...

antara pilihan saya deillusions, audreynini dan fatinalia..




Related Posts with Thumbnails