Monday, April 26, 2010

Semangat yg. Hilang..


Salam .. =D


Hujan sgt² lebat kat luar..
gelap cam kul 6pg..
ye.. hujan rahmat barangkali..

aku laks sdg melayan resah dijiwa...
is dat symptom of pre- menstruation?
hukhukhuk.. stress amat!!!

antara emel yg. memberi aku semangat saat 'down'

*

*

Aku minta padamu ya Allah setangkai bunga segar,
ENGKAU berikan aku kaktus berduri..
Aku minta kupu-kupu
KAU beriku ulat buku..

Aku sedih serta kecewa..

Namun kemudian,

kaktus itu berbunga, indah sekali..
Dan ulat itupun menjadi kupu-kupu yang cantik..

Itulah jalan Tuhan, indah pada masanya!!
Tuhan tidak memberi apa yang kita harapkan..
tapi DIA memberi apa yang kita perlukan..
Kadang kita sedih, kecewa, terluka..
tapi jauh di atas sana..

DIA sedang mengatur yang terbaik dalam kehidupan kita..


*


*


yup...
hidup mesti diteruskan walau ape cara sekalipun
& thanxs pd. mu sang mantan sahabat..
yg. sering memberi kata² semangat utk aku teruskan sisa² kehidupan..
Macih banyak²!!!!







TERIMA KASIH SUDI SINGGAH SINI.. =D

4 Sila Komen Disini ♪♫♪:

Siti said...

indahnye la bahasa sajak tu..suka siti baca.

mamalieyna said...

ceriakan harimu!!!! ^_^

LYaFRINA said...

LEILY..COMEL SGT LA PIC ATAS TU.. INDAHNYA CIPTAAN TUHAN.. GUNA DSLR K 2???

**MINUM AIR PANAS BYK2..KAT KMN NI PON HUJAN.. DR PAGI TADI DAH.. UHUUUU... SEJUK.. NK TDO RASA

NoRwAnI nOrWi said...

jiwangnya...jgn sedih2 ye..kena happy2 sellau...wei aku tga ko utk contest senyum menawan...nak join,join le...x mo pun ok...

http://norwaninorwi.blogspot.com/2010/04/contest-senyuman-paling-menawan.html




Related Posts with Thumbnails