Friday, May 14, 2010

ADAMAYA punye penangan.. :)


Salam.. =D




Hihihi,
punyelah kuat penangan slot Akasia - Adamaya yg disiarkan di TV3 ni..
cam saya la, nak titon pn sempat lg publish post psl last episod tadi.. =D
sgt menjiwai watak la cite ni.. :))
pepon, mmg sonok sgt psl ianya happy ending!!!
punyelah saspen psl ramai jugak yg wat conclusion senirik yg Adam akan mati..
oh tidak!!!!!
Mmg mantap le lakonan dorang!!
Amani - Miasara plak mmg bijak la..
pandai budak tu...



Yang Terindah | Dakmie

Semenjak kau hadir dalam hidupku
Tiada lagi keresahan
Kau mengetuk pintu hatiku
Tanpa sedar hingga ku izinkan

Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah

Maaf jika ku tidak sempurna
Tika bahagia mula menjelma
Bila keyakinan datang merasa
Kasih disalut dengan kejujuran

Mencintai dirimu
Merindui dirimu
Memiliki dirimu
Hingga akhir hayat bersama kamu

Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah
Kau yang bernama cinta
Hingga aku rasa indah


download lagu MP3 Yang Terindah | Dakmie ---> SINI <---- 
 

TERIMA KASIH SUDI SINGGAH SINI.. =D

4 Sila Komen Disini ♪♫♪:

Frodo Baggins said...

semua stry sal adamaya ...
jom citer sal piala thomas plak.


hahahahhaha


((dah abees ke? wa baru plan nak tgok. keh3x))


>>____<< woooohaaa!

Huda said...

best2..penangannye sgt best :)

mamalieyna said...

citer tu lebih berkesan sbb belakonnya mantop! hebat! ^_^

hati - ema said...

Dani gile ek? aku mcm simpati jugak.. hahahaha

semalam sempat tgk sikit je.... nk tgk online error plak. dush-dush




Related Posts with Thumbnails