Friday, May 7, 2010

Imanina Cute Give away


Salam... =)

N3 pasal gathering @ Cherating i terpaksa hold dulu
psl tuan umah agak malas nk edit picca yg. banyak sgt tu..
lagipun, korang leh tgk via fb..
tapi takde la detail gambo aku n family okeh..

tadi blogwalking kat blog Wani..
oo, rupe²nya aku ditagkan lg psl satu giveaway ni ..=D

let go through!


*


*



Closed date : 20.05.2010


&
picca aku sekeluarga ialah..


*



*



*



*



.. ini picca terbaru kami sekuarga, cuti hari pekerja baru² ni..
jgn. tiru aksi kami okeh, tp kami guna selftimer..
hihihi, pantang stuck in jam & stop kat trafficlite.. de je kije.. =D..


mereka yg. aku tag ialah...
3. Noza
5. Amy



TERIMA KASIH SUDI SINGGAH SINI.. =D

6 Sila Komen Disini ♪♫♪:

NoRwAnI nOrWi said...

cun la ko pakai tudung tu..ngan aku x sesuai la....


sila amik award...

mamalieyna said...

keluarga bahagia gituw...^_^..sweet!

Emacupcake said...

salam ukhwah..
tq for join...
link anda akan di update ok..
giid luck!

Siti said...

leh lg yer tangkap gambor..comei gambor tu.

LYaFRINA said...

COMEL2X....
AKAN JOIN NANTI,,
TQ...

--KALO TAG CONTEST2 TU.. SERAH KAT LYA JE ERK.. HEHEHEHHEE

Khadijah Zek said...

Alahai...comei sangat...=)




Related Posts with Thumbnails