Tuesday, May 25, 2010

KID'S FUN TIME CONTEST BY FUNZ-UNIVERSE & SIMFONIKASIH.NET


Salam... :-)



Jom klik SINI utk sertai..
Tarikh tutupnya pd. :-
31.05.2010


&
My kid's fun time photo is..


*


*


*


*


Macam inilah ragam anak aku. Balik kije je fening tgk menan bersepah².
Tokma pn salu bising², x muat dh nk letak mane + kdg² merata²..
nk jalan pn leh terpijak menan!. Itu hanya sebahagian kecil sahaja..
Adushhh, tgk seniriklah.. sangat kusyuk & tawadduk main menan ...
Ntah berapa set menan masak² yg En. somi beli, aku rase tak kurang dr. 5 set.
Kadang² aku sendiri kena paksa main sama,
ye lah.. terpaksa berlakon makan or minum bile die serve makanan.. kalo yg btol nyer ok jugak.. :P
huhuhuhu, layan ajela.. :-)




THIS CONTEST IS BROUGHT TO YOU BY http://funz-universe.blogspot.com & www.simfonikasih.net






TERIMA KASIH SUDI SINGGAH SINI.. =D

3 Sila Komen Disini ♪♫♪:

ElyaElmo said...

sekilas pandang mcm adik kecik yang berlakon dlm siri adamaya tu :D

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

hihihi.. macih Elya..
mmg de sesetengan org ckp camtu..
tang mane taw, rambut aje kot.. :P

Kedai Rals said...

Tak pe, alya nak belajar memasak sebab nak masak sedap-sedap untuk mama dia ;-)
Saya dah masukkan link entry di ---> http://simfonikasih.net/?page_id=2144
Nanti masukkan detail (nama, nama anak, etc.) ke dalam entry ye.
Nantikan keputusannya pada 17 Jun. Btw, contest dilanjutkan sehingga 13 Jun.
Thanks.




Related Posts with Thumbnails