Friday, June 4, 2010

BLUE VAN GIVEAWAY


Cop, 
lagi satu giveaway nk join mlm ni...
huhuhu, bosan..
tataw nk wat hape..
gini le nasib kalo blk umah mertua..
kaccip, sib baik de lappy.. =)

Meh klik SINI tuk join
tarikh tutupnye esok hari ye, 05.06.2010..
sempat lagi tu..



Antara syarat² nye :-

1. jadi follower blog nie 
2. buat simple entry pasal giveaway ni tajuk : BLUE VAN GIVEAWAY 
3. upload banner kat entry & sidebar & link kan kat entry ni
4. tulis komen "SAYA DAH JOIN", tinggalkan link dan email untuk memudahkan pemberian giveaway tu ye..

**all t&c was apply**







TERIMA KASIH SUDI SINGGAH SINI.. =D

2 Sila Komen Disini ♪♫♪:

ct shah said...

waduh,waduh..rajinnyer masuk contest montest nih.wish u luck..:-)

eda~ejai said...

Time kaseh sudi join Blue Van Giveaway ya..

Good luck =)




Related Posts with Thumbnails