Wednesday, August 25, 2010

Sembelih Anak Sendiri - Lagi Tragedi Ramadhan


Salam 15th Ramadhan, bersamaan 25 Ogos ..


1st salam takziah utk keluarga mangsa di Kelantan semalam.. Dunia skrg semakin kejam agaknya sehingga tergamak menyembelih anak sendiri, darah daging sendiri.. Kalo n3 saya seblum ni, anak sendiri juga yg. menjadi mangsa ibubapanya sendiri, kali ni pun sama.. 

Ya Allah, Nauzubillah la ianya terjadi pdku, sehingga hilang segala pertimbangan. Permudahkanlah perjalanan hidupku, tunjukkan aku jalan yg lurus, kurniakan aku hidayah-Mu  Ya Allah. Berikan aku kesabaran & kekuatan dlm hadapi dugaan serta cabaran yg mendatang, aminn..

Semoga ianya menjadi pengajaran buat saya & kalian jua hendaknya.. 






  • Mohd. Adam Muszhaffar, 3, temui ajal di dalam bilik air rumahnya semalam angkara perbuatan bapanya.
  • Suspek berusia 33 tahun yang dipercayai menghidap sakit mental, kemudian cuba membunuh diri dengan mengelar lehernya.



Berita penuh klik kat SINI




TERIMA KASIH SUDI SINGGAH SINI.. =D

11 Sila Komen Disini ♪♫♪:

ct shah said...

innalillahhiwainnalillahirojiun..dunia sekrg dh x selamat dah.even dlm family sendiri.sbb tu islam galakkan sebelum kahwin tu check dulu antara pasangan ada hiv ke tak,waras ker,kemampuan ker...mmg tujuannya supaya hidup lebih teratur.kesian tgk budak kecil yg tak tahu apa2 tu.:-(

makdara TERDIVA said...

dunia dah nak kiamat..semoga Allah lindungi anak2 dan seluruh ahli keluarga kita..aminnn..

alfatihah buat sikecil

Nur a.k.a admansyah said...

tu larr.. smlm ms bc berita mutakhir kr B.Harian pun dah ngurut dada... ASTAGHFIRULLAH HAL AZIIIMMM...n NAUZUBILLAH!

Akak `touching' betul kalo mangsa satuX2 kes tu... umur dieorg sama ngan anak kite! takleh nk imagine you...

az rina a.k.a jaijina said...

ya Allah, apelah nak jadi nih..mintak²lah dijauhkan dari terkena diri sendiri..

Softtouch [Hanim] said...

sedih..kesian tgk budak tu..jauhkanlah kita dr benda2 mcm nie..

Fieza79 said...

itu la semalam pon tgk berita ni kat tv..tragis kan anak mati dikelar bapa sniri dpn si ibu ...knpa la tambah ramai somi2 gila kat luar tu...emosi ni..huhu

~aSHa~ said...

apa la yg difikirkan oleh ayah dia kan ketika sembelih anak sendiri...jgn la sbb anak nakal sgt..tak tahan dan sakit dtg terus sembelih je..alahaiiiiiiiiii jauh la aku, suami aku dan keluarga dari terjadi gini....

~~Ciklinn~~ said...

kejammmmmmmm sgt2.... tapi bapak dia giler kan

SarahSyahira said...

astagfirullahalazim.

nur anis said...

semoga akal fikiran kita sentiasa sihat dan waras utk elak jadi macam ni lagi..

Nasra said...

Kesianya...moga allah lindungi anak2 kite semua dr bende2 yg tak elok amin...




Related Posts with Thumbnails