Monday, September 6, 2010

Iklan Aidilfitri 2010..


Salam ...

Ini adalah iklan raye 2010 siaran TV3 yg telah diremovedkan!
u noe wat, byk i baca complaint & feedback dr. penonton yg mengatakan
iklan ini kureng seswai utk tontonan umat Islam yg nk sambut raya..
lebih ke arah cristmas day ghitew!!..

i pn lom pernah tgk kat tv3 iklan ni..
so, bg anda kat luar sana yg lom tgk gak..
tu die!
u ols justifikasi la sendiri tang mana yg de ciri² ke'cristmas-an' tu.. ;p








sori, sume link ke video dh disekat plak.. :-(









TERIMA KASIH SUDI SINGGAH SINI.. =D

5 Sila Komen Disini ♪♫♪:

Huda said...

alamak boleh lak x pasan iklan ni..kene usha kat youtube ni..hehe..

::Mamalyna:: said...

tak penah tengok kat tv, tp tadi dah tengok kat youtube.. memang ke arah2 chirstmas jer...bab2 nie jadi isu sensitif..

leily,
Selamat Hari Raya Aidilfitri dari kami sekeluarga. Maaf Zahir Batin

mamalieyna said...

tak prnh tgk gak..ptt la view kt blog sblm ni..tak dpt..disekat sudaa..

haissh mcm2 hallah skrg ni kan..!

LYaFRINA said...

x pernah tgk pon kat tv.. mybe x smpat kot.. cz dh dremovekan.. saper punyer idea tu???

part2 mula2 tu mmg mcm kristmas... mcm sata clause daaa...

Fieza79 said...

tk pasan pon...dh disekat ke takleh nk tgk pn...

agak nya dh kering ides kot...




Related Posts with Thumbnails