Monday, September 20, 2010

Miss n missing!!!!


Salam...

tika & saat ni kesepian mula mencengkam perasaan..
tiada lagi hilai tawa, tangis gumbira, usik- mengusik kedengaran di corong telingaku..
sunyi sepi seperti dilanggar garuda!.. :P
ye, masing² sudah pulang ke destinasi tersendiri..
menyambung kembali urusan dunia yg terhenti seketika..

Begitu juga ngan my kekasih hati..
arrgggghh, saat yg paling benci utk aku tempoh..
apa boleh buat, hidup mesti diteruskn wlpn pahit camne pun.. :(
Miss u Much dear!!!




& satu perkara yg sangat perit utk dikongsi bersama pembaca kat luar sana
**eh, ada ke yg sudi baca luahan hati i ni?**
baju yg i pakai kat atas tu en. somi belikan kat Bandung,
baju raya la katekan..
Jumaat lepas temankan somi de site visit kat Gebeng, Kuantan..
we ols lepak kat Holiday Villa Cherating semalaman,
nak dijadikan cite, time checkout i lupa nk amek baju tu yg hangup dlm almari..
huhuhu, bler teringat, terus kol hotel tu..
Malangnya, sudah ilang beb, ilang!!!!
sah- sah kena hijack di housekeeping la tu..
hwaaaa... hwaaaa.....

baru aje 2 kali pakai...
takde rezeki la tu...
aritu mmg kelam kabut sket nk checkout..
lupa nk double check sume skali..
tensinyer!!!
tp my Alya cooldown me..
"Ummi, jgnlah salahkan diri sendiri!!!.. :P"
10s dear!!!




p/s tuk somi: Syg, bleh ganti balik kemeja baru tuk wifemu ni?... :P
satu agi, tgk jam tangan i tu.. cokeng dh tali die






TERIMA KASIH SUDI SINGGAH SINI.. =D

12 Sila Komen Disini ♪♫♪:

LYaFRINA said...

Tetap ada hikmahnya pkahwinan PJJ ni.. s akn slalu erada d alam pcintaan.. x g2 leily???

waaa... pndainya alya pujuk ummi dia..sgt2 sweet..

Ummi Eisya said...

ala siannya dia..sabar ye..nanti encik somi tu hadiahkan yang lagi cun..

lily azliyana @ mama zara said...

senasiblah kite..dari raya keempat dh kena berpisah sbb en hubby dpt cuti skjap jek raya aritu..psl baju tuh, mmg sayang btol kan..tp nk wat cmner, dh takde rezki..mungkin pasni hubby hadiahkan yg extra cun melecun lagi kot..hehehe

luahfikiran said...

SALAM,
OK TU. JAUH D MATA, DEKAT DI HATI. BAJU TU, BELI BARU JE LAH.

IxoR@ said...

adooiiiyaiii... dah tak de rezeki...

tak pe.. akan ada gantinya...

:)

mamalieyna said...

aloor ciannye...takde rezki nk pakai lagi..huhu..takpe nnti en suami belikan yg baru =P

selamat hari raya!

Softtouch [Hanim] said...

xpelah leily cik abg pg ekrja..redha jer lah..adui syg baju tu dah ilang, xpelah xde rezeki namanya tu

penjejak maya said...

salam,

yg ptg sentiase dekat di hati kan..

E K A said...

pjj ye....sabar ye

Nur a.k.a admansyah said...

sian-lahh... takpe yg ptg ingatan die tetap utuh di hati.

err... en somi keje Kemaman ker Kuantan?

~aSHa~ said...

sekali sekala seronok gak kalo berjauhan..bila jumpa rindu rinduan..ehehhehe

cepat betul baju tu hilang ye...dan cepat betul tangan mereka...takpe...nanti en somi beli baru yg lagi cun melucun..

Ain said...

alaaaa, sayangnya baju tu hilang...

takpe la, nanti mintak hubby belikan yang lagi cantik dan cun melecun...




Related Posts with Thumbnails