Tuesday, September 7, 2010

Terkini tentang Jutawan Kosmetik, Datuk Sosilawati


Salam 28th Ramadhan..
lagi 2 hari nak raya daa.. :D



SUBANG JAYA 6 Sept. - Siasatan kes kehilangan jutawan kosmetik, Datuk Sosilawati Lawiya menunjukkan perkembangan apabila kereta milik beliau dan peguamnya ditemui di dua lokasi berbeza malam ini.
Kereta BMW milik Sosilawati, 47, ditemui di Pangsapuri Angsana USJ1 di sini diikuti kereta milik peguamnya di sebuah kawasan perumahan berhadapan Dorsett Hotel Subang Jaya.



berita penuh ada kat SINI



Mintak² la takde berita duka yg akan kite dengor pasal dorang ni..
Semoga dijumpai dengan selamat, Amin!!! Dah la dekat nak raya,.. ;p



TERIMA KASIH SUDI SINGGAH SINI.. =D

5 Sila Komen Disini ♪♫♪:

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

"SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, SEKIRANYA SEPANJANG KENAL DLM ALAM MAYA NI TERSALAH BAHASA N TERSALAH KATA..AMPUN MAAF DIPINTA.."

Huda said...

kenapa dgn mereka ek? mcm suspen je..

Fieza79 said...

ke mana kah menghilang...hrp2 di temui sebelom raya...sian anak2 dia kan terpaksa berhadapan dgn berita sedih ni...

p!nkerton said...

kesian kan, dah nak raya sgt mcm ni. lagipun rugi sbb dia antara millionaire pmpuan melayu kat msia ni :( mintak2 selamat la, duit oleh cari.

luahfikiran said...

SALAM,

LF MENGAMBIL KESEMPATAN INI MENGUCAPKAN SELAMAT HARI RAYA, MAAF ZAHIR BATIN. SEMOGA AMALAN KITA DI BULAN RAMADHAN DITERIMA OELH ALLAH SWT




Related Posts with Thumbnails