Thursday, December 30, 2010

Harimau Malaya Mengaum, Garuda Meraung!!!


Salam... =D


Firstly, aku nak ucap...
Tahniah tuk pasukan HARIMAU MALAYA!!!!



We Standing in the EYE OF THE WORLD!


Oh, excited benor aku pg ni..
rata² post entry pasal bola arini..
ai pn tak terkecuali nk share crite..
yela wey, sikit punya lama tunggu,
dh 14 tahun tu..
Walaupun Sedikit kecewa Garuda mendahului mata, 2 -1 malam td,
tapi Harimau Malaya tetap mendahului dlm kutipan mata keseluruhan..

Malam tadi aku nonton tv aje, kat umah.. 
& sepanjang idup aku.. dh 30 thn..
inilah pertama kali aku lihat..
ayahku bersemangat kesukanan nonton bola hingga tamat perlawanan!!
sanggup makan nasi kul 10 mlm gara² tamau terlepas aksi pasukan Harimau Malaya..
Perghhh.. ini baru betul² ho-liau la.. :P

Ekceli, aku bknlah peminat fanatik bola seblom ni..
takdela sampai nk bertaruh sesape yg menang,
sekadar minat gitu² aje..
tapi kenangan bola yg plg aku ingat & sejarah bola terindah
time Piala Malaysia tahun 2001,
Terengganu v/s Perak,
3 Nov 2001 kat Stadium Nasional Bukit Jalil
Semangat woo, dhla dpt tiket free..
sume penginapan ditaja, besh²... =D
Epi sgt²..

Hampir lupa nk bgtaw kat pasukan lawan, Garuda
& ini laser terakhir aku buatmu..
Maaf ye, ramalan sotong korang tu karut seh! 
George dh nyanyuk tu, bela yg lain la.. tp wat sambal sodap tu..
 + Garuda penyet pon menarik, terangkat!!!!.. :P
Julia Perez- sian ko, tobat la wei.. harap² tak kena timpa bala lg okeh.. ;P

apepun, tahniah sekali lagi tuk Malaysia..
wlpn menteri isytihar cuti umum pd ari jumaat ni,
kami kat pata timo, Ganu, Kelantan & Kedah takleh hape²..
dh jatuh hari cuti.. :P


Harini plak de tournament Futsal Jabatan,
State v/s Federal staff..



pssst:
Kuat tul penangan keeper Harimau Malaya, Khairul Fahmi Che Mat..
tempiasnya turut dirasai oleh awek beliau, Elia sweet..
perrrghh, followers setaraf diva bloggers, Hanis Zalikha..
tp tabik spring la kat Fahmi, mmg cekap, terbaik!!!









TERIMA KASIH SUDI SINGGAH SINI.. =D

6 Sila Komen Disini ♪♫♪:

☆ lieya latif ☆ said...

mmg syok layan game semalam kan leily...walaupun team indon mengasak bertubi2, fahmi mmg tera jaga gol.....yg paling bangga tu dpt gak sumbat sebiji kat tempat lawan hahaahah...yg lagi best tu kapten indon tak leh sumbat gol mase dpt penalti hahaahahahaha......

ape2 pun yg paling terbest...kerana mereka sok kite cuti...yeay!!!

Huda said...

tahniah kat mereka kan..tq juga sbb mereka menang kita 1 msia dpt cuti umum esok :)

Fieza79 said...

tahniah buat mereka...kita pon tumpang sekali dpt cuti esok...berbaloi...

i_sofia said...

sofia pun smalam layan bola. tp penat jugak sambil melayan anak yg xdpt tgk channel dia.. hehehe

mekchu said...

kerana mereka lah kita dipaksa bercuti hari ini kan... hehehe.. tahniah malaysia!!

mama_umar_maryam said...

hehehe, best btol awek fahmi tu hah..trus 5 ribu follwers die!




Related Posts with Thumbnails