Thursday, January 27, 2011

Akibat tak cukup buku tulis...


Salam.. =)

Bukan setakat minyak masak aje yg tak cukup stok skrg,
Buku tulis pn dah takde stok taw.. :P
Bukan kat kedai² luar sana..
Tp kat umah ai aje..
heheheh...

Ye, sebab itulah si Alya leh conteng menulis kat..



*

*

*

*

*



Huhuhuhu.. ;-/
Sentap jap time nk mandikan die ptg tadi..
Adushh mak..

close-up sket :-


mural kat perut plak ekk..
eee, geram sehh!!!

Aritu dh conteng muka..
Jumpa pen aku kt dlm keter..
Senyap² kat seat belakang igt nyotnyot susu..
 Sib bek Asben sempat tengok time nk kuo berfoya- foya kat Batu Buruk..
Kalo tak sedo, haiiisssshhh...
maluuu.. :P

Korang nyer anak camne lak?
Ada yg conteng mural kat dinding umah tak?
Huhuhu, sabo aje la kalo dh baya umo die..
Pantang jumpe pen!




Nak tambah pendapatan tru Heartbeat?
Klik SINI utk maklumat lanjut..




TERIMA KASIH SUDI SINGGAH SINI.. =D

14 Sila Komen Disini ♪♫♪:

Lelord said...

ekekekkekee

setakat ni najlaa x penah lagi wat mural kat dinding umah. kalau kat sluor tu ade gak la yg terkena ciket2

☆ lieya latif ☆ said...

ya Allah leily oiiiii...gelak2 tau lieya gelak nie.....boleh jadi kejaan anak dare sorang nie ...hadoi laaaaa...jenuh ar mamanye nak sental perut tu heheheeheheh....

Zaidah said...

klu mural kat dinding rumah memang dah banyak dah....siap kaler lagi tu lily....kat badan diorang jarang buat...

Nur a.k.a admansyah said...

Dik oii.. kalo anak sorang dah lagu tur... ngko pahamx2 ler ahkak yg ader 3 nie! ade heroes lak tur!!! kalo akak tampal mural dinding kami kt blog.... terkezut hang tawwww..... lagi lawo dr Wall Paper kt kedai tur!

Dilla Ady said...

hahhahaha...camtu skali hasil seninye ye..kreatip okeh..hahahah...

dak acha lum pandai lagi nk conteng dinding...cume bile die tgk cat nk tertanggal, suke btul die kopek..kena sergah jek, mencicit larikssss...

i_sofia said...

haaa. sama la ngan anak sofia. dinding, muka, buku kita semua dia dah khatam :)

Ada Dalina said...

huhu..anak sy yg si kakak tu pon cam gitu..kalo kita leka sikit kan abis dia conteng tgn ke kaki ke..tp perut lom lg la...dinding umah pon penah....hangin jugak..lps pd tu kalo nak bg dia main pen/pensel mmg kena pantau 24hours...hehehe...lps tu pen/pensel xleh sepah2 dah...

mekchu said...

hadoiiii....... pengsan!!!

kat dinding rumah dia conteng jugak tak? bakal doktor esok nih...

Cikgu Yus said...

sabo je laa...mcm2 kan karenah anak2 kita nie

NM02 said...

akikikiki.... nakal le anak awak

d_tieah said...

Lawak derr..
Budak2 salu conteng dinding, tp Alya ni conteng badan plak ye..
Genius..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

huhuhu..sama gak ngan Qis..suke conteng2 bdn dia.. :)

E-Marlin said...

Hahaha... sgt kelakarla... mesti dia bangga giler kan dapat tunjuk hasil kreativiti dia kat ummi dia...

macam saya, nasib baik ashraf ada kakak atas nya, so, diorang akan 'melukis' kat kertas, pastu, di tampalkan dalam dinding bilik... nasib dalam bilik je. tp ellisa dulu mmg ada lukis mural kat dinding... kalerful lg, hingga kini ada lagi..kenangan hahaha...

Kisah Cinta Kita said...

sexynya dia.. hehe




Related Posts with Thumbnails