Wednesday, January 26, 2011

Berita Happy untuk anda di Kota Bharu.. =D



Salam.. =)

Anda berada di Kota Bharu 
atau de rakan² di Kota Bharu? 

Ni de satu berita gumbira!!!
Happy Prepaid bknn saje tuk telefon bimbit, 
tapi kini dh de prabayar tuk internet!! 


Layari internet dirumah, dipejabat atau kat memana aje korang berada..
 dengan harga rendah dari RM 1.70/sehari tanpa komitmen! 


Kalo korang de kat Kota Bharu, 
kongsilah berita gembira ini dengan rakan rakan dan keluarga anda! 
tapi kalopun korang tak berada di Kota Bharu..
korang masih leh sebarkan berita ini krn mungkin mereka yg korang kenali berada disekitar Kota Bharu. 


Happy internet prabayar, 
pilihan terbaik internet untuk anda! 









Nak tambah pendapatan tru Heartbeat?
Klik SINI utk maklumat lanjut..



TERIMA KASIH SUDI SINGGAH SINI.. =D

6 Sila Komen Disini ♪♫♪:

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

network dia laju ke?

Fieza79 said...

tu la murah2 jgk..network dia mcm mana...laju ke..

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

laju ke x?? sini ganu adusshhh..celcom pun slow..yg lajunya streamyx jerr..!!~~


jom join colourful contest saya..klik link ini

☆ lieya latif ☆ said...

eh kire okey gak tu leily....yg penting laju.....kalo lembab cam siput ...kang kite yg meroyan huhuhu.....mcm lieya ni gune celcom...kdg2 okey...kdg2 lembabs...hadoi ..time lembab tu mmg sakit jek ati...dah le kite byr ontime huhuhu....

Ada Dalina said...

line ok ke?

insyaAllah, kalo xder aral sabtu ni ke klate...hehe

mama_umar_maryam said...

wahh,ade pasan gak adv die kt nuff zety




Related Posts with Thumbnails