Saturday, January 29, 2011

Nuffnang, arini saya dh amek keputusan untuk...


Salam.. ;-)


Oleh kerana ai tlh dikencing Mat Indon,
maka arini saya telah amek keputusan ngan..
Nuffnang untuk...


*


*


*


*


*


*


*


*


*


*


*


*


Cash-out my earning!!!!



target dh achieve,
so tanak tunggu lelama lg..
BE pun dh tinggal seketui,
tu pn dh lama tak menjelmakan diri, huhuhuuh..
lom merasa pepe BE baru lg tuk tahun ni..
tak apalah..

agak² korang r, 
dlm bulan 3 baru leh dapat cek kan..?
ishhhkk.. time tu de SALE tak?
atau.. nk wat ape ek ngan duit ribu-riban tu..
hihihi, ribu- riban, percayalah sgt..:P
leh r tuk beli BENDA ni sejibik..
hihihi, minat gilos!!!!

kalau korang r,
duit Nuffnang korang melabur tuk ape ek???











Nak tambah pendapatan tru Heartbeat?
Klik SINI utk maklumat lanjut..



TERIMA KASIH SUDI SINGGAH SINI.. =D

11 Sila Komen Disini ♪♫♪:

Kancilbiru said...

wow...tahniah...KB beli kasut la, beli henbeg la tapi yang murah jer la, bukan branded pun..hehehe

Softtouch [Hanim] said...

bestnya...sy belum cashout lagi. BE pun dah xde..skjp je muncul..sy mgkin nk bg sikitlah kwn2 blogger..cth mcm pengomen terbanyak ke, itu niat sy nnti...InsyaALlah

FIZA said...

best2...mcm2 leh beli' hihi

F.Z. DaLiL@ said...
This comment has been removed by the author.
umialya said...

bestnya.. akak baru je ader sikit, be pun seketui je, lg 1, dah jadi me

Dilla Ady said...

allooorrr..beznye..jelessss..huhuhu

beli baju kot jadi bile nmpk baju, ohh..ni beli ngan duit nuff..

mama tisya said...

slama tgu cek smp..kita tgu bln 2 ni...nk topup utk shopping time holiday

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Wah..Tahniah..!

Lily dulu labur utk beli baju Qis jer.. :)

mamalieyna said...

waa best3x..^_^

boleh sangat tu beli apa yg dikehendaki tu..hehe..tahniah!

nadia ar-rumaisha said...

Alhamdulillah rezeki....
nadia punya, nak simpan ckit lagi...
BE pun tinggal seketul jer and tak naek2 pn earning...
takpe laaa....
janji blog ader pengunjung...

aanie said...

wah, mesti masyukk tu..hehe..tahniah...




Related Posts with Thumbnails