Tuesday, January 18, 2011

Pelajar Hilang Rupanya Dibunuh Kejam & Ditanam!!!!


Salam Takziah... ;-/

Terkezut, terkedu,....
tetiap malam de saje berita bunuh, rogol, bunuh, rogol..
apa sudah jadi pn tataw la..
agaknye dunia dh akhir zaman.. :P

ni cerita terbaru, kes bunuh melibatkn pelajar skolah..
dibunuh kejam, siap tanam lagi!!
Aduhai, tataw la nk komen ape..


Malam tadi u ols tgk berita tak???


MAYAT Taufik Abdul Rahim, 15, lengkap berpakaian dan berlumuran darah ditemui tertanam dalam tanah sedalam 0.5 meter. 
– UTUSAN/AMIR HAFIZ ABD. RAHMAN


SAMARAHAN 17 Jan. – Seorang remaja yang dilaporkan hilang oleh keluarganya pada Sabtu lalu ditemui mati dibunuh secara kejam hari ini.
Mayatnya ditanam dalam tanah sedalam kira-kira 0.5 meter di belakang rumah salah seorang suspek di Kampung Sadong Jaya dekat sini, hari ini.
Mangsa, Taufik Abdul Rahim, 15, seorang pelajar tingkatan tiga di Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) Semera meninggal dunia selepas dipercayai dipukul di kepala dengan sebatang kayu oleh sekumpulan enam lelaki.

berita selanjutnya, klik SINI







lagi berita SINI & SINI





TERIMA KASIH SUDI SINGGAH SINI.. =D

16 Sila Komen Disini ♪♫♪:

~ As ~ said...

ya Allah, apa sdh jadi, masih bawah umur dah buat jenayah besar mcm ni.

Fieza79 said...

sedih kan...ada tgk berita psl ni semalam...jenayah di bwh umur dh cam sebati je skrg nie...langsung dh tak takut kan...

Ada Dalina said...

seramm tgkkk gmbo tu....huhuh..kesiann sgt...apalah nak jd dunia skarang nih?huhuhu..

Sricahaya said...

bila manusia dah hlg perikamusiaan...
binatang lebih baik..binatang pun tahu sayangkan binatang lain..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

ada tgk berita smlm..
Sedihnye kan..kejamnye org2 yg membunuh tu..mmg Xde hati & perasaan..

LYAfrina said...

tgk berita ni kat klinik ibnu sina smlm.. sedihnyer... mmg terlalu kejam... al-fatihah buat arwah

Zaidah said...

mcm dah tak selamat dah kat malaysia.....memacam berlaku....masih bawah umur dah pandai membunuh

☆ lieya latif ☆ said...

takutkan leily...org skrnag ni bab2 nak bunuh mcm tak takut dah...senang2 jek nak tamatkan nyawa org.....

kat luar tu dah tak selamat laaaa.....mase tgk berita ni mmg mengucap laa lieya...doa2 mintak dijauhkan dari keluarga kite....

Dilla Ady said...

takut tgk gambar yg first nampak kepala jek tu..

eiiii...ngeri..sian kt arwah...

Effa Sahat said...

apa nak jadi.
tu lah orang muda-muda, tak fikir, masa depan sendiri dan orang lain.

menurut ego dan darah muda!

wana said...

takut bila baca benda2 camni..dunia akhir zaman begitulah tp kita masih belum b'taubat..*p'ingatan utk diri sendiri jugak*

Nur a.k.a admansyah said...

awak.. akak tak sangka mcm tu sekali. Ms dgr berita mlm td... mcm kes biasa ajer!

Dunia nak kiamat! jenayah bermaharajalela

d_tieah said...

Kesian kan..
Ikut cerita utusan swk, dia memang bkwn dgn suspek tu tp bila suspek dan geng curi motorsikal dan pecah rumah tu bw dia join sekali, allahyarham tak nak lah..
Tu yg depa bunuh tu..
Haish!
Takziah buat keluarga allahyarham..

AngahSayang2314 said...

al-fatihah

org yg buat memang kejammmm

Ain said...

rasa nak nanges baca kisah ni. teringat danish kat rumah....huhuhu

moga keluarga kita dijauhkan dari kejadian seperti ini...

sYaFiQa said...

kesian nya....Innalillah....




Related Posts with Thumbnails