Thursday, February 17, 2011

Jangan Pernah Berubah| ST12


Salam... (^_^)

Autopublish Entry
Tuan umah arini de meeting kat HQ K.Trg. 
 Ai tinggalkan lagu jiwang sket tuk halwa tinge korang..
chowcincau..

P/S: tadah telinge ajela ai nnti, mesti kena kaw² nyer.. :P


aku suka bait- bait lagu ni.. :P








Jangan Pernah Berubah| ST12


Biarkan waktu teruslah berputar
Mencintai kamu penuh rasa sabar
Meski sakit hati ini kau tinggalkan
Ku ikhlas tuk bertahan



Cintaku padamu begitu besar
Namun kau tak pernah bisa merasakan
Meski sakit hati ini kau tinggalkan
Ku ikhlas tuk bertahan



(*)
Meninggalkanku tanpa perasaan
Hinggaku jatuhkan airmata
Kekecewaan ku sungguh tak berarah
Biarkan ku harus bertahan



(**)
Jangan pernah kau coba untuk berubah
Tak relakan yang indah hilanglah sudah
Jangan pernah kau coba untuk berubah
Tak relakan yang indah hilanglah sudah



oooo.. sha ra laa.. aaa.. aa.. haaa
(Ulang *)
(Ulang **)



Jangan pernah kau coba untuk berubah
Ku relakan yang indah dalam hatinya



oooo.. sha ra laa.. aaa.. aa.. haaa
oooo.. sha ra laa.. oooo..






Nak tambah pendapatan tru Heartbeat?
Klik SINI utk maklumat lanjut..


TERIMA KASIH SUDI SINGGAH SINI.. =D

17 Sila Komen Disini ♪♫♪:

Adii NakHeran said...

hari2 adi dengar lagu ni,, best nya!

☆ lieya latif ☆ said...

wah kelas gitu...mood jiwang karat ni...auwwww!! mak suke tauuuu heheheeh......lagi2 gambar tu cun gilak......cam terngiang2 jek ombak memukul batu...cececewah aku!! heheheeh

selamat bermeeting yeak leily...syok meeting ni...ade mkn free...eh?!! heheeheh

Nana said...

aku tersangat la suka lagu ni
tp herang aku
lagu ni dah lama
tp br skang kerap siar kt radio

NM02 said...

tgk ombak tu, terasa nak p round pulau plak... oh tidak

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Lily pon suke gak dgr lagu nih..
Klu blh hari2 nk dgr.. :D

eT said...

lama xdgr lagu nih...
asik dengar lagu stacy jek..huhu

Fieza79 said...

syahdu nya lirik tu..bikin sedih sehh..!

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

waaaaa berjiwang karat gitu
den pon suko lagu ni hehehe

wantie said...

hahaha... cam no kau tahu aku suka lagu ni. ok lah. kunyanyikan untuk mu kat depan PC ni yer.

by the way thanks jengah blog ai.

Diya Edhayaa said...

kak...!! ni lagu wajib stiap kali diya bkak playlist lagu.. hehe..
best ssgt! :D

MamaYatie said...

huhu..tak pernah dengar la...

saya tag contest, meh la join

http://dis-mysimpleworld.blogspot.com/2011/02/contest-anak-ayah-serasi-bersama.html

AngahSayang2314 said...

tengah layan perasaan jiwang yeee

nieda said...

kelas....sedap juga dengar. layannn

Dilla Ady said...

tak penah dgr lagi lagu nih..

tp tgk lirik cam bez jek nih..

nnti carik kt you tube ah..

Cma Shiema said...

tangkap lentok..cma suka lagu ni...jiwang...~~

AngahSayang2314 said...

lama tul ye gi meeting hehehe

Softtouch [Hanim] said...

xpernha dgr lagu nie pun leily...tgh rindu cik abe ker...




Related Posts with Thumbnails