Wednesday, March 30, 2011

RM35,700.00 utk Zuriat Cinta @Suria.fm



Hold jap cite cuti² @ Miri, Sarawak

As Salam.. (^_^)

Wahhh.... teruja amat!!!
wang terkumpul RM35,700k melalui segmen Itu Aje kat Suria.fm 
telahpun dimenangi oleh Norhafizah dr. Shah Alam..
otw nk ke opis pg td, sempat dgr live kegembiraan itu..
& tentunya kalo aku ditempat Hafizah pn gumbira sakan..
harus banjer kwn satu opis raikan kegumbiraan itu..
Aishhh.. rezeki sungguh Hafizah..
tekaannya sgt tepat, iaitu lagu Zuriat Cinta by Azmer..

Apepun, tahniah tuk Nor Hafizah..!!!

: My Zuriat Cinta.. :


ni lirik lagu berhantu tu,
wang besar!!!


Zuriat Cinta | Azmeer

Di mana mula
Zuriat cinta
Yang aku bina sezaman usia
Tiada akhirnya
Sendu sukukatanya
Ku kelu lidah entah mengapa


Di mana mula
Zuriat cinta
Yang aku bina sezaman usia
Tiada akhirnya
Menjadi tanda tanya
Zuriat cinta
Entah di mana


* Di mercu asmara bercinta
Seperti syurga jadi nyata
Tiada yang dapat memisah
Sentuhan… jejari kita bersatu
Oh… cinta kita bersatu


** Tuhan jangan pisahkan cinta
Restu mu aku pasrah
Di mimbar ku berserah
Tuhan jangan pudarkan cahaya
Yang menyinari cinta
Suci kita berdua


Cinta kita bersatu oh…
Jejari kita bersatu oh…
Cinta kita bersatu oh…
Jejari kita bersatu oh…


Ulang * dan **

Jejari kita bersatu oh…
Cinta kita bersatu oh…
Jejari kita bersatu oh…


Di mana mula
Zuriat cinta
Yang aku bina sezaman usia


credit : here


Latest Apdet


Belum pernah dgr lagu zuriat cinta???
nah, ai dh temu video yg org len aplod..
dgr la pepuas.. ;p





Video Youtube lagu Zuriat Cinta - Azmeer




credit : here


Nak tambah pendapatan tru Heartbeat?
Klik SINI utk maklumat lanjut...

TERIMA KASIH SUDI SINGGAH SINI.. =D

15 Sila Komen Disini ♪♫♪:

Nana said...

rezeki dia la tu
banyak eh dapat
klw aku dapat
g oliday london hahaha

MamaYatie said...

pergghhh..banyak sih!!! bukan takat belanja ni..kenduri doa selamat satu kg pun boleh

Miza Yusof said...

Banyaknya duit yang dia dapat. rezeki dia kan.

AngahSayang2314 said...

wahhhh dah ada pemenang ke????? tak sangka yer rezeki dia

MrS. F!zA said...

huhuhu kita tkthu pon psl teka teki ni..sebab xsmpt dgr radio dlm kete umah dekat sgt sblh opis je..

*kalo kita trus plan holiday..hihihh

Noriz said...

tuah orang sapa yg tahu kan...murah rezki dia...huhu..melepas...

munna said...

wah... durian runtuh betul... banyak tu....rezeki dia...

Zaidah said...

banyak jugak tu 35k++ bleh gie umrah..pastu simpan kat ASB

~aSHa~ said...

pagi tadi ada org menang teka bunyi di era...dpt belas2 ribu....rezeki betul...

cepat cite pasal gi miri ye

NM02 said...

sumpah aku jeles...

tapi itu rezeki dia...

mama_umar_maryam said...

klu dgr Era plak, ade menang rm 17900 utk teka bunyik tu..pehh, rezeki masing2..

ieda said...

waaaaaaaaaaah sungguh2 bertuah lah dia tuu .. huhuh kalau akak sure tercenggang2 kan .. banyak boleh buat dengan duit banyak ituuu huhuhu

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

if dapat duit tu..akan ku setelkan pinjaman pelajaran akuu wooooo

☆ lieya latif ☆ said...

betul2 bertuah kan...rezeki tuuuuu....kalo laa dpt tu..... nak buat gi umrah laaaa.....lebih2 tu aku simpan dlm bank....ye2 ajek simpan ...ntah2 pi sopink keh keh keh

Dilla Ady said...

beznye kalu dapat duit segitu byk..masukkan saham, biar die beranak lagi byk..hihihi




Related Posts with Thumbnails