Monday, April 25, 2011

Best Fren Wedding


As Salam.. =)

Pes of all, x terlambat lg kalo aku nk wish 


Baru ni, bff aku tlh menamatkn zaman bujangnya..
Zura, kawan yg plg ngam ngan aku sjk f1 lagi time skolah @Dungun..
Umah die r port ai fly + ponteng dulu.. nakal!!.. ;p
Arwah mak die yg aku pgl mak gak pn sgt sporting n terbaek! !!
f4, aku pindah masuk Teknik tp still contact each others..

 Memandangkan majlisnya hari jumaat,
kami sekuarga agak rushing sket, takbleh lepak lelama..
kwn² sempat jupe Erma n Aida aje..
sampai lebihkureng jam 11.30am, 
pengantin dh nk gi outdoor photoshoot,
Nk bergambo pn tak sempat!!!

So, aku cilok gambo yg cun ni dr. fb cik Vee,
cop, turn cik Vee pn tak lama lg ni.. ;p

Pengantin & Cik Vee

 the way that i missssseddd muach!!!!! 
dr. Nibong ke Sura Jetty.. =)


Selamat menjalani kehidupan sbg ISTERI org dgn baik..
huhuhu, kamu juga sama seperti aku dlu..
PJJ di awal perkahwinan..
perit sehhhh.. ;p
sabo je la.. =)



Nak tambah pendapatan tru Heartbeat?
Klik SINI utk maklumat lanjut..

TERIMA KASIH SUDI SINGGAH SINI.. =D

8 Sila Komen Disini ♪♫♪:

Amoi said...

oh tak sabarnya nak kawin

:D



p/s: ai dah updated blog. [Genius Invention] Roti bakar bercorak comel lepas guna pembakar roti ini.

AngahSayang2314 said...

selamat pengantin baru.... angah tak pernah merasa lak pjj nie

MamaYatie said...

selamat pengantin baru tuk dia tur..

saya tag leily

http://dis-mysimpleworld.blogspot.com/2011/04/yaya-azura-1st-giveaway.html

mama_umar_maryam said...

zt pona de beberap bff yg blm kawen lg nih,sonok btol tgk diorg kawen kan

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

bila tngk gambo pengantin ni...teringat waktu kita kawen dulu2..heheheheheh...

Rashid said...

Selamat Pengatin Baru .. Moga kekal mekar selamanya ..

Rasa nak nyanyi lagu pengantin je ..

munna said...

selamat penganting baru buat pasangan yg sepadan tu...

azu said...

mekacehHHhh..Mydear Fren... Cumel edit Aku nyer gambor... cayang kamooOOoo.... weh kat sini lagi cun gambor(FB fazrien)...buleh tulun edit :P.................




Related Posts with Thumbnails