Friday, April 29, 2011

Perkahwinan DiRaja: Putera Williams ♥ Kate Middleton


As Salam.. =)

Saya tgh bersiap² nk pi majlis perkahwinan diraja.. ;p *sila percaya*
William dan Kate jemput 1,900 tetamu ke majlis perkahwinan diraja
ekekek.. beruntung la sgt kalo aku dpt undangan tu..
mcm si Kate Middleton la,
seorg gadis biasa yg bukan darah keturunan diraja..

So sweet, 
percintaan mereka bermula di zaman mereka bergelar mahasiswa & mahasiswi
di Universiti St. Andrews, Scotland 
ala, mcm kite² dlu.. =D =D  
*pftttttt*

Cathrine Middleton & Putera Williams
picca credit here


Kad kawen Putera William & Cathrine Middleton


Setem khas perkahwinan diraja Britain





TERIMA KASIH SUDI SINGGAH SINI.. =D

11 Sila Komen Disini ♪♫♪:

~ yus ~ said...

menarik setem dia kan..:)

AngahSayang2314 said...

cantik setem dia....

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

semalam tgk kat Channel E..dia kata kate ni pandai menonjolkan diri dia dikalangan gurl2 yg lain kat University sampai putera tu tertarik diengan dia..hoho bkn senang tu nak jd perhatian anak raja..sure pompuan ni bijak cam puteri diana kan..lawa pon lawa...:-)

munna said...

Pasangan yang sesuai... sama cantik dan sepadan sgt... harapnya prince williams tak ikut perangai ayah dia

Ada Dalina said...

tuah badan kan? harap2 si kate tu dpt harungi stp cabaran keluarga diraja!

Yan said...

Tak pernah2 subscribe 711 at astro, hari ni akak subscribe..huu..hu..

gara2 nak tgk depa nikah.. so sweet...

ieda said...

stem tuu cantik .. memang x sangka kan kate nie jadi pilihan william ..
ada di ceritakan selingan kate pernah berangan2 nak kan putera raja dan dia mengandaikan william dlm pementasan teater dia ..

siapa sangka angan2 dia jadi kenyaataan .. huhuhu

Softtouch [Hanim] said...

kelas... leily dpt jemputan....heeee

kate sgt cntik masa dia kawinkan...

~aSHa~ said...

sama cantik

mama_umar_maryam said...

sebaya dgn kitorg diorg nih,hehehe,tgh bygkn nnt anak2 diorg camne..sure lawo2

mekchu said...

tertekan jugak jadi kerabat.. baca hari tu kalo kate tak pregnen dalam tempoh 9 bulan, dia telah melanggar peraturan cam tu.. aduuhhhhh... pressure..

tp kate tu cantik sangat..




Related Posts with Thumbnails