Monday, May 30, 2011

Kisah Si Alya & Pisau Pencukur (Razor)


As Salam.. =))

Hebat sungguh tajuk n3 arini.. ;-p

Dimulakan cite..
aritu, pas exam aku n alya blk umah MIL..
psl asben kena weekend duty..
*tp sempat gak merayap ke kuantan jap.. ;p*
 Sabtu tu, aku ngato kete tuk servis & ikut asben ke tempat kijenyer..
Alya tak mo ikut sbb x mo mandi lagi,
plus tgh syok layan cite kartun so aku tinggal aje lah..
lagipun, kejap aje pi..

Balik tengahari tu..
terkezut aku nengok kening si Alya..
ape taknyer, sepeng hilang sket bulu kening die!!!
Amek ko, die jupe razor ntah sape nyer letak merata .. 
sekali ditores agaknyer bulu kening die..

Nasib sket aje,
kalo abes sebaris???
menjawab la aku nnti .. ;p
aku saspek asben nyer razor..
eerrrr.. bukan tuk yg tu yer.. ;p..
yg tu mesti duk dlm toilet nyer.. heheheh
ni mesti kes cukur misai r janggut ni..
taw ajela anak die tu mcm mana..
haissshhhh...

Itu baru razor,
kalo gunting???
Ishhhkk, Nauzubillah..
mintak dijauhkanlah perkara gitu..

Ntah dari mane die blajo aku seniri pn tataw..
nk kata dr mommie ni..
hiiiisshh, seumo idup aku,
tak pernah lagi menoreh kening waima hari persandingan pun.. ;p
entah le..
pengaruh tv ni.. huhuhu..

ni die kijeannyer.. ;-p

close- up sket..





Nak tambah pendapatan tru Heartbeat?
Klik SINI utk maklumat lanjut...


TERIMA KASIH SUDI SINGGAH SINI.. =D

19 Sila Komen Disini ♪♫♪:

Ilhamny.com said...

adush..sib baik leh tumbuh balik...

LYAfrina said...

nsib baik x habis dikerjakan bulu kening tu..kalo x, kena pakai celak la

LiLy @ MumMyQiStInA said...

alahai..sapelah dia nmpk buat mcm tu..Nasib baiklah tkde apa2 serius yg berlaku..

MRS. K said...

aiyakkkk!

NM02 said...

ke dia nampak kat kening afif AF?

~Siti Hajar~ said...

nsb baik tak dicukur semuanyer, klu x jenuh mamanya kena lukis kening ... ekekekek

ZSqueenbee said...

as salam..mak aiii bhye tu sis..seb bek ckit jew..skrg kne lbh hati² ye..budak² semua bnda nk wat mainan..hihihi..

wahida said...

bahaya tu, nasib baik tak masuk mata...huhu...

Fieza79 said...

hadoi bahaya tu...kena hati2 la letak brg2 yg tajam lps ni...

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

lily tinggal dia sorang2 ke kat umah? ke ade nenek dia?

bahaya la eh..sib baik toreh kening
if toreh mata? woo mane nak beli kat kedai tu

so kene ati2 pas ni....

Nur a.k.a admansyah said...

kontervesi sungguh tajuk u kali nie. aduhhh... sib baik tak luka & berdarah! eeee.. seram den dgr! tapi, sejarah 3A pun rase-nya ada ! gunting rambut... mmg pucat lesi akak dibuat-nya Leily!

Thanks 4 d wish...

ibu syafiq said...

lah...isau'y...klu stakat abis bulu kening x pa...nnti tumbuh blk.taku tluka ja...huhu...sib baik x dak apa2 kn?

Softtouch [Hanim] said...

nasib xluka kening tu..alya alya...

MrS. F!zA said...

hikhik..seb baik tk ckur habis kan..

*trgt kecik2 dlu kita pnh bt mcm alya bt..tp cukur bulu2 halus kt tmpt misai ni lah..hihi p sekolah tk sgka org laki pakat tgur..malu giler mak!!

salwana said...

alya..alya..sib baik la x kena mata ye..

biasa la budak2 skang berani nk cuba apa saja :D..mmg menakutkn la keberanian tu ye hahahaaa

ieda said...

aduhhh alya .. alya ekekke , sib baik x kena matee tuu huhuhu :)

dik nak ke ktn ke ?? ..

Alida Ali said...

Bahayanya...nyaris tak luka...klu tak turun saham anak dara ni...

eLYies said...

huhuhu..nasib baik sikit je..kalo alya cukur semua naya je...huhuhu

Anonymous said...

valium without prescriptions valium 0 3 - do valium pills do you




Related Posts with Thumbnails