Sunday, May 8, 2011

Selamat Hari Ibu!!


As Salam.. =)

Selamat Hari Ibu u ols!!!




satu ketika, di zaman remaja dulu,
lagu ni pernah menjadi lagu kegemaran aku..
salu dgr time duk tunggu nk nek bas blk kolej..
dpn bus stand tu salu psg lagu ni kuat².. ;p

skrg ni tak sangka aku dh bergelar Ummi.. =)
wlpn hanya bergelar Ummi utk seorang anak,
tp panggilan itu cukup istimewa utk aku!!!







p/s:
tak sabar nk dgr Alya wish hari ibu arini.. =)

 
Nak tambah pendapatan tru Heartbeat?
Klik SINI utk maklumat lanjut..

TERIMA KASIH SUDI SINGGAH SINI.. =D

14 Sila Komen Disini ♪♫♪:

LYAfrina said...

lagu febret asya... tp dia tuko jd mama... heheheh.. sebab mama dia ngajor g2..

selamat hari ibu buat leily :_)

Nur a.k.a admansyah said...

Hepi Ummi's Day 2u dear sis!

Ummi Eisya&Amani said...

selamat hari ibu..

NzA said...

selamat hari ibu!!!!!

munna said...

selamat hari ibu juga

mamalieyna said...

setiap hari adalah hari ibu~ selamat hari ibu~ ^_^

Softtouch [Hanim] said...

selamat hari ummi buat leily....

Zuwairi Aiman said...

Salam kunjungan... selamat hari ibu juga.. singgah la ke blog saya ;)

fazilzura said...

SELAMAT HARI IBU mama alya...

* tq singgah blog kite

ieda said...

selamat hari ibu juga buat liely .. semoga kita sama2 jadi ibu yg terbaik kan dik !!

aah akak pun suke .. tapi dah lama x dgr lagu ini ...

makdara TERdiva said...

seronok kan bila ada anak2 yg wish :)

mcmtulah perasaan mak kita bila kita buat perkara yg sama kat mak kita..

mama_umar_maryam said...

slmt hari ibu ummi!!

wahida said...

selamat hari ibu, dear!!

Syahada Ahmad said...

Selamat hari ummi kak leily. nama anak kita sama, tp lain ejaan. ;-)




Related Posts with Thumbnails