Tuesday, June 28, 2011

Gambar Anak Jimmy Shanley


As Salam.. =)

sweet kan!putih melepak anak Jimmy Shanley & Suhaila ni..
cumeyyy sgt!!!
 harap dgn kehadiran puteri beliau yg diberi nama
Zahrah Shanley ni dpt menyelesaikan kemelut rumahtangga mereka..

memetik kata² Jimmy..

Sudah 31 tahun saya menunggu untuk memangku bayi sendiri dan alhamdulillah, saya sangat bersyukur dengan kurniaan Allah ini. Saya berharap Zahrah menjadi anak yang solehah dan berbakti kepada kedua ibu bapanya. Saya sudah membuat keputusan untuk menjadi bapa sepenuh masa untuk anak saya dan bekerja dari rumah. Cuma pada hari Ahad saya akan keluar untuk mengendalikan program Gala TV Plus di Astro Awani


Cerita & gambo kredit kat  Abg Nara









TERIMA KASIH SUDI SINGGAH SINI.. =D

11 Sila Komen Disini ♪♫♪:

Fieza79 said...

hrp2 la dorang suami istri akan berbaik semula kan pasni...

r|nA @ ja|j|na said...

tumpang happy untuk jimmy..setelah ape yg berlaku, mybe ni sinar baru episod duka dia..

noor said...

dgn kehadiran zahrah ni moga hubngan somi isteri ni berbaik lah smula...sian kat zahrah

munna said...

chumelnya...semoga kehadirah lil zahrah ni menyambung kembali ikatan kasih sayang mereka

aanie said...

comey nya...semoga rumah tangga mereka aman....

ieda said...

cumeil kan bb jimmy nie .. semoga kehadiran zahrah membawa bahgia kpd ibu dan ayahnya .. aminnn :)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

comel..putih melepak..
semoga rumahtangga mrk kembali aman dgn kehadiran permatahati yg sgt comel ini....

irma said...

comey...aku br je nk surf2 dlm ni nk tgk muka baby jimmy...tgk2 mu ada wat entry doh....

aqishah said...

comel je dan sayu je tgk jimmy pegang anak dia.. mudah2an diorg berbaik2 semula kesian kan anak comei tu

makdara TERdiva said...

alololo..comeynye

MamaYatie said...

anak dah ada dah..harap2nya berbaik la mereka semula..yg tua sudah2 la campur tangan..




Related Posts with Thumbnails