Sunday, June 12, 2011

Ganu Peteh Kijang!!


As Salam.. =D

 Hot topic!!! 
kat kedai kopi maupun kat opis ni.. ;p
jom cite psl bola mlm tadi...
eksaited beno aku psl tak sangka...
Terengganu menjuarai Piala FA 2011 mlm td..

utk makluman, aku bknlah fan fanatik bolasepak..
sekadar jauh² tu bolehla..
tp pernah menonton live thn 2001 dlu, Trg v/s Perak..
so, tak reti i nk komen dgn lanjut game mlm td..

 apa yg pasti,
miracle boleh berlaku wlpn saat2 akhir bertarung nyawa..
Daudsu.. pastinye mencentuskan kontroversi fan Red Warriors..
guys.. jgn salahkan Daudsu 100%..
Dia seupaya nk mempertahankan kemenangannya mlm td..

tapi yg plg aku bengang...
dorang ni cam sengaja je memperlambatkan permainan..
satu agi yg aku tak puas ati..
ada jugak yg tak berapa nk cerdik,
membalingkan mercun di gol Terengganu..
ambilla iktibar sket dr kes minggu lepas..

Apepun,
mai kije pagi tadi...
bertembung ngan puluhan kenderaan yg baru blk dr Bukit Jalil mlm td..
siap mengibarkan bendera Terengganu lagiiikk..
meremang bulu roma ..
bangga pun ada.. =)

 Tahniah Pasukan Terengganu..
kejayaan ini sikit sebanyak menebus insiden kekhilafan skuad penyu last week,
kena bedal 3-0 dek pasukan Red Warriors..



P/S:
Masih menanti bler MB nk announce cuti ni.. :p
SUKMA 2011 ni pun dgr cite Terengganu di tangga teratas.. chaiyyyoookk.. =)
 

Nak tambah pendapatan tru Heartbeat?
Klik SINI utk maklumat lanjut..
 

TERIMA KASIH SUDI SINGGAH SINI.. =D

9 Sila Komen Disini ♪♫♪:

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Tahniah diatas kemenagan terengganu.. ;)

luahfikiran said...

SALAM,
YANG MENANG TU TAHNIAH ! YANG KALAH TU, CUBA LAGI ! GOLKEEPER KELANTAN TU BEST !

LYAfrina said...

kalo nak tau..sbb kebodhohan dia org baling mercun tu la kita bpluang hidup semula.. sbb krn balingan mercun tu, game diberi tambahan masa.. alhamdulillah... seminit sebelum berakhir, dpt satu gol hasil tandukan daudsu.. tp bkn salah daudsu kita dpt gol tu, kalo dia x tanduk pon, bola tu ttp msuk gol..

cuma blh dikatakan ianya hikmah drp mercun y dilemparkan kat penjaga gol kite,, & paling x best asyik kena laser je kat mata pnjaga gol kita..

sib baik pyokong trg xdok buat hok pelik2.

sue a.k.a umi akif said...

peteh mmg gagoh r mlm td kan...mau gegar quarters sb gol ke 2 tu....akif yg tdo pon ley berdiri hehehe

Zue AnnaLeeya said...

mmg sakit ati dgn penyokong klate... pekong ngecong dan laser kt goli ganu... bengang...

tp semlm kan, tibe2 jer akak minat bola... sama naik dgn adik bradik seme duk sorok.. paling kuat plok tuh... sapa abih gegor umoh tok tue... hahahaha....

apepong, thniah ganu.... sukma pon ganu juara.... banggaaaa.....

Softtouch [Hanim] said...

tahniahlah tgganu menang..igtkan kelate menang

mamalieyna said...

Tahniah~ eh bukan Terengganu cuti ke semalam, rasa mcm nmpk kt TV je, diorang ckp Terengganu cuti umum kalau menang bola..hee~

Yelah Sukma pun Terengganu mengungguli kan..tahniah~ ^_^

ieda said...

tahniah buat warga terengganu .. akak pun suke je kalau terengganu menang .. kalau kelantan pun ok jugak :)) janji majulah sukan utk negara .. ye dok ! ..

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

heheh. rasa cam kaku depan tv sbb tak caya ganu leh menang. mule2 cam kaloh doh. tapi hanya tuhan yg tahu ape yg akan terjadi..

siannye player kelate wat gol kat gawang sendiri..ekekekekke...tula jgn deber ngak.

peteh ganu peteh. baling ah ngecung banyok2 skettt..ntoh2 leh gol 4 butir lagi..ahahahha




Related Posts with Thumbnails