Sunday, June 5, 2011

Tutorial aplikasi baru - GRAPEVINE

As Salam.. =)



U ols pasan tak ade aplikasi baru kat Churp Churp, Grapevine..
Ekceli aku pun kureng arif la babe psl Grapevine ni 
jadi..

ada sesiapa yg boleh ajari aku, kamu, kamu, kamu
& sesiapa saja yg lom phm psl aplikasi baru grapevine ni tak???

helllppp us pleaseee!!!



P/S:
1. ni ada tutorial Miza yg saya kira dpt membantu
2. Kat blog Zyash plak, ada iklan Grapevine sdg berlegar² ..


Nak tambah pendapatan tru Heartbeat?
Klik SINI utk maklumat lanjut..
 

TERIMA KASIH SUDI SINGGAH SINI.. =D

8 Sila Komen Disini ♪♫♪:

wawa_addien said...

dear..
kt blog wawa pun ade Grapevine n sdg berlegar2. x tau gak psl benda tu..huhuhu

eT said...

baru nk usha mende alah nih...huhu

Zyash said...

Wah..ade link Zyash la...time kasih sudi promote yer...Zyash pun xtau sangat..tapi cube rajin2 en.google...mesti paham kot..

wahida said...

aku lagi la tak tau pasal menatang neh...adeh la...buta IT sungguh aku ni....

MamaYatie said...

susah nak jumpa benda alah ni..hehee

ieda said...

aduhh x pandai lah dikk wehhh pasal nie2 ... huuuh heartbeat tuu punn pueh kawan2 ajarkan :))

Softtouch [Hanim] said...

tau pasal bnda ni..kat blog ceeramoon kot...tp sy malas nk buat...biar jelah..hehehee

sW33tdARLiNG said...

sekali jerk aritu dapat.. pastu takde dahh...! huhuhuhu




Related Posts with Thumbnails