Tuesday, July 5, 2011

Lagi Pembunuhan Kejam, Mayat Gadis Dikerat, Dibakar!!!


As Salam..



Sungguh dasat Malaysia skrg,
baru aje start pembicaraan kes bunuh Allahyarhamah Sosilawati &
3 individu lain di Mahkamah Tinggi,
timbul lg kes baru dgn penemuan mayat gadis 16 thn dikerat, dibakar..
ala² pembunuhan kejam Sosilawati..

Tak secure la dunia skrg, takut...!!!


JOHOR BAHRU: Misteri kehilangan pelajar tingkatan empat, Nurrahayu Qomarodin Bajuri, 16, terjawab apabila polis menemui beberapa anggota badannya yang dikerat dan dibakar di dua lokasi termasuk di tanah perkuburan Hindu di Masai dan di ladang sawit di Sungai Tiram, Ulu Tiram, kira-kira 5 petang kelmarin.
Polis turut menemui serpihan tulang selain pakaian milik remaja perempuan itu yang hilang dari tapak pembinaan berhampiran tempat kerja bapanya di pekan Seri Alam di Masai, selepas dihantar pulang teman lelakinya jam 2 pagi pada 14 Jun lalu. Ibu angkat Nurrahayu atau dikenali sebagai Ayu, Juliana Jumail, 35, berkata, dia tidak sangka anak kesayangan keluarganya itu ditimpa nasib malang apabila ditemui dalam keadaan menyayat hati, petang kelmarin.

berita penuh : Harian Metro


 




TERIMA KASIH SUDI SINGGAH SINI.. =D

13 Sila Komen Disini ♪♫♪:

r|nA @ ja|j|na said...

kejam sape yg buat mcm ni..geram je bile baca paper tadi..dah rase bukan macam dok kat Malaysia, macam dok kat mexico nun..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

lawa..
Kejamnye org tu..
mmg x berhati perut langsung..

Ilhamny.com said...

ya allah..budak lg tu..risau skrg nih..kalau leh nak kepung jek anak2 bg dok depan mata kita jek sentiasa... sbb dunia dah semakin gila....

Zue AnnaLeeya said...

haishhh... takut dgr... mcm2 skrg nih... dah tak selamat...

~aSHa~ said...

lawa betul gadis ini...

mmg kejam dunia skrg....teringat masa sekolah menengah dulu....anak budak tingkatan 3 mati kena tikam dgn boifren...kat temerloh...sebelah sekolah je dgn ai....baru tingkatan dah berani..kes cemburu je yg tu...

yg ni tak tau kes apa plak kan...nak kena tgk paper metro jap lagi ni..


----------------
pn. liza kebelakangan ni dia bz, sbb anak masuk wad, 2 org..tak sihat...sian kat dia...xpe next time u bgtau..ai bgtau kerani dia ye...

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

sian...sapela nye keje ni..grrrrr

Izan Ishak said...

kenapalah ada manusia durjana kat luar sana yg sgt kejam...sampai sanggup bunuh n bakar ni...hishhh~

ieda said...

aduhh dikkk sungguh menyayat hati kematian dia .. ya tuhannnn .. arwah buat apa sampai bf hantar kul 2 pagi .. huhuhu dia kerja ke ?? dia masih sek kan ..

ya tuhan .. apa nak jadi dgn dunia skrg nie ?? mana perginya pihak berwajib skrg nie ..?? konon rakyat didahulukan .. adehhh !

NM02 said...

cute budak ni. ape lah yg sebenarnya terjadi...

Softtouch [Hanim] said...

Ya ALlah.....terkejut sy bc...

kejamnya org tu..sian arwah..

munna said...

takutnya bila baca cerita mcm ni....

gadisBunga said...

speechless...

takziah kepada keluarga mangsa~

[sutera kasih] said...

tak terkata apa2 bila dgr berita ni..

semoga keluarganya tabah menghadapi dugaan..




Related Posts with Thumbnails