Tuesday, July 26, 2011

Doa suami- isteri

As Salam.. =)

pagi² ni ghajin plak mood aku nk menaip.. ;-p
whuteva, kije aku pn byk dh settle kecuali berkaitan pelupusan..
so, leh la bersenang- lenang sebentar kat blog!!..

Ok, arini nk share ilmu sket ngan korang semua..
mungkin ramai yg dh tahu, tp aku br tahu.. :-P
semalam kat opis ada ceramah agama sket sempena
persiapan menyambut kehadiran bulan Ramadhan yg berkat minggu depan..
bkn raya saje yg mau persiapan, puasa pn perlu ada persiapan maa.. 

memetik salah satu intipati ceramah Ustaz Syed Abd. Rahman,
yg sgt menyentuh naluri ke-isterian ku...

seseorang ISTERI WAJIB berdoa utk suaminya,

tetapi SUAMI SUNAT berdoa utk isterinya..

so, renung²kan..
& selamat beramal...



jom pakat² kite amal.. =)


-memori daun pisang!!!-





TERIMA KASIH SUDI SINGGAH SINI.. =D

10 Sila Komen Disini ♪♫♪:

Huda said...

thanks for sharing :)

lieyalatif said...

doa husben mmg mustajab tuk isteri...tupasal kalo bab air selusuh utk mudah bersalin tu lagi bagus kalo suami yg doakan.....lagi kuat doa tu org kate......

comel pic sekecik dok peluk kaki papanye tu heheeheheh

zaidah said...

semoga suami pun selalu doakan untuk kita.....kitapun selalu doakan untuk kebahagian dirinyer...gambar lily comel...

mama_umar_maryam said...

tq !! insyaAllah semoga same2 makbul doa2 isteri & suami ;)

aanie said...

oo...wajib ekk??thanx...br tahu ni...semoga kita sama2 berdoa utk kebahagiaan bersama...

Ezay Hadry said...

betul2 tu..ada hikmah di sebalik tu..ezay agak akak pun dah dngar ustaz tu kan hikmah nye..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Thx for sharing..
Insyaallah..sama2 kita amalkan.. ^_^

Lia said...

sama2 kita berdoa utk pasangan kita kan..
Thank's for sharing.. :)

Softtouch [Hanim] said...

mmg bg isteri suamilah no satu..jd mmg wajiblah kita berdoa utk diakan...

CIK JATT said...

thanks for sharing this info. sama2 kita berdoa untuk pasangan masing2..




Related Posts with Thumbnails