Monday, August 1, 2011

1 Ramadhan 1432H


Ahlan Wa Sahlan Ya Ramadhan... =)



google image

Hari pertama pose..
bersemangat bangun sahur pagi tadi, 
menu ayam masak merah + tembikai saje..
Alya sblm tido mommie ada pesan, mlm nnti kitorang dh start sahur..
kalo tgk mommie takde kat sblh, pi cari dapur la..

yer, bdk tu bangun gak..
basuh muka, tak banyak cakap terus nganga..
kena 2,3 suap.. masuk titon balik..
sempat juga ai tanya.. "dh niat ke tu?.. "
 "Dh.. ;-P" balas die pendek!..

kat opis plak rini ramai yg cuti..
tinggal wape kerat aje termasuk aku..
aku dh cuti semalam, blk umah MIL..
asben bertugas weekend baru ni, 
so kena la pi cari die kat sana..;-p

apepun cite Ramadhan kali ni,
aku harap sgt dapat pose penuh kali ni..
nk cari keberkatan di bulan yg mulia ni,
nak tambah amal jariah,
nak lipatgandakan amal,
nk cari malam Lailatul- Qadar..
nak kena sabar, 
nak kena belanja berhemah..
nak itu, nak ini..
nk beli baju raya, kasut raya, tudung raya, beg raya, rayarayarayabanyakkaukaya..!


Salam Ramadhan Al -Mubarak 
utk semua kat luar sana!!

maafi atas segala silap salah daku sepanjang berkawan di alam maya ini.. =)



pssstt:
warga Ganurians- dah ada ke pekeliling psl leh balik awal arini..
heheheh.. ;p


apdet!!!





TERIMA KASIH SUDI SINGGAH SINI.. =D

18 Sila Komen Disini ♪♫♪:

NM02 said...

selamat menyambut ramadhan dan selamat menjalani ibadah puasa dengan penuh keimanan dan tanpa halangan. insyaAllah..

Lia said...

Salam Ramadhan, selamat bersahur dan selamat berpuasa. semoga Ramadhan kali ni lebih bermakna buat kita :)

Syahada Ahmad said...

Selamat Berpuasa kak Leily. :-)

Setakat ni sha pun x nmpok lagi pekeliling tu, tp sedia maklum sendiri, tetap balik awal gok bulan ni. ;p

eima said...

ade ke pekeliling balik awal ni .. biar betul ......

selamat berpuasa jugak ....

ieda said...

selamat berpuasa dik !
bersahur apa pagi nie ?? :)

tulah bulan puasa nie bulan menguji kesabaran dan nafsu .. kena berbelanja berhemah nak2 di bazar ramadhan nie huhuhuh

rATu kEBaYA said...

Selamat berpuasa dan semoga mendapat lebih keberkatan. amin...

~aSHa~ said...

Salam RAmadhan....semoga kita mendapat keberkatan di bulan mulia ini

Huda said...

slmt puasa :)

MamaYatie said...

selamat menjalani ibadah puasa fren! semoga kita semua diberikan kekuatan dr semua segi utk mengejar pahala ramadhan..amin!!

balik awal juga...hoyeeeee

e!ya said...

salam ramadhan..semoga dberi kesabaran yg kuat tuk lalui bulan yg mulia nie

Sofya said...

salam ramadhan, selamat berpuasa ya..

hanez said...

salam ziarah & selamat berpuasa.

mamaNoriz sini.. said...

selamat berpuasa....
sodap nye lauk bersahurr....
untung dpt ank dara senang bangun...hihi

kat ganu sana tak cuti ek 1st ramadan?

Nur a.k.a admansyah said...

selamat berpuasa utk Alya... Adam xleh lagi SEBAB SUSU!!! dh tinggal yg tu, br bleh pose taw Auntie...

Hr nie, byk skul yg cuti kt KL termsk skul 2A. Ibu depa jer yg tak sempat nk apply coti.. huhu

ZaNa aDieyZa said...

selamat berpuasa.. semoga Ramadhan kali ni akan lebih bermakna untuk kita semua..

Siti Arfah said...

Salam ramadhan kareem. ;)

ibuintan said...

selamat berpuasa buat lelly dan famili

trima kasih singgah blog ibu

MrS. F!zA said...

selamat berposa..hihihi..berbuka dgn apa semalam?




Related Posts with Thumbnails