Monday, August 15, 2011

Sepetang bersama Superhero..


As Salam.. =)


Suke saya tgk aksi Alya ngan superheronya..
dorang memang ngam banding ngan mommie ni..
biasala.. Asben suka lyn karenah Alya
& lebih cool compare me.. ;p 

enjoy d piccas!!!


Venue : 
Pantai Batu Buruk, Kuala Terengganu

 Aktiviti dua- banak kali ni ialah men layang²..
sebelum ni duk asik nek kuda aje, kali ni tuko selera..
mmg byk org jual layang² budak kat sepanjang pantai tu..
 Abah die mmg pemurah, Alya sebut aje beli layang² baru,
laju aje bapak die pi cari..


Ngan mommie die tak berani,
 ala.. men pun kejap aje, pastu jd stok dlm boot kete..
membazir.. yg seblom ni pun masih ada, baru lg..

sama naik aje dua banak..
suke sgt Alya layang² die naik.. =)
satu² picca yg sempat aku capture Alya melompat..

i luv dis picca much!!!!
&
i oso luv both of them.. ;-p








TERIMA KASIH SUDI SINGGAH SINI.. =D

21 Sila Komen Disini ♪♫♪:

Sofya said...

abah dia kot yg teringin nak men....

ieda said...

best2 .. akak dah lama x mai pantai nie .. landai je kan .. main layang2 pulak tuu .. :)

~Siti Hajar~ said...

bestnyer main layang2, blh bt anak2 hilang rs lapar bg yg bpuasa, main layang2 ni buat kita ralit kan..

kat cni petang je hujan, mmg xde peluang la nk main layang2..huhu

salwana nordin @ che'wa said...

anak ayah ek alya ni :D

sonok tgk gamba main layang2 tu,sejuk aje angin b'tiup!

LYAfrina said...

yess.. dh blh msuk sini..
cun view pntai ni.. sma r dgn asya lbh rpt dgn papa dia drp mama dia.. agknya ank girl mmg g2 kot

LiLy @ MumMyQiStInA said...

sweetnye 2 beranak ni..
gmbar2 sgt cantiklah..
Alya manja ngan Daddy ye..
klu Qis plak takut ngan Daddy tp manja ngan mommie.. ;)

ZaNa aDieyZa said...

dah lama x main layang2.. tiba2 ngada nk beli layang2 boleh?? hihihi

Huda said...

sweet bangat gambar2 tu :) my husna lom pandai main kite :)

eima said...

rajin nye bw anak jln2 bulan2 posa .. kat pantai lak tu

Softtouch [Hanim] said...

bestnya main layang2..lg best main tepi pntai..kat sini main kat padang atau taman permainan..

samalah anak kita suka sgt ngan abah dia..betul abah dia lebih cool bbanding kat omaknya..

Lily@MamaZaraZareef said...

Memang nmpak sonok sgt Alya main layang2 tuh..anak manja abah die ni yek..=)

::NureeN:: said...

cantik gambo.. teringin gak nk bwk anak naik layang2 kat tepi pantai.. ntah bila thn daaa

lieyalatif said...

seonok layan main layang2....lagi2 kat tepi pantai camni..sedap jek angin bertiup kan....

NM02 said...

haah.. abah dia yg lebih teruja ni

mamaNoriz said...

cantiknya gambo!

leily amik sndiri ke?
teror arrr...

saat paling indah kan, di samping org tersayang pastu suasana yg indah... jeles tau :)

Nur a.k.a admansyah said...

as usual... Nice editting!

Mmg buah hati sbb sorang! cube ade 2-3... hahaha... mcm kami... tak ter-layan dik oiii...

mama_umar_maryam said...

mase g cuti tganu aritu pon kitorg men layang2 kt bt buruk,bestnyelah dgn angin kuatnye..masing2 jakun men layang2,hehehe

Ezay Hadry said...

lame tak ke pantai batu burok
nic pitcha

Effa said...

nana & lia pun nak main layang2 .. tak terbawak2 lagi...

Lia said...

sweet pic tu.. ^__^

hanez said...

menarik sungguh..:)




Related Posts with Thumbnails