Monday, August 22, 2011

Tema Baju Raya tahun 2011



 Ahlan Wa Sahlan Ya Ramadhan... =)


Tak sampai 10 ari lagi nak raya,
yeayyyy!!!!
camane persiapan??
Ape kaler tema raya korang tahun ni?
sedondon ke idak???

- picca raya thn 2008-

 





TERIMA KASIH SUDI SINGGAH SINI.. =D

13 Sila Komen Disini ♪♫♪:

@e_da said...

tahun ni kami purple pagi raya

NM02 said...

ijo pucuk pisang

kampung jiran sebelah pun dah buleh nampak

muahahaha

~aSHa~ said...

merah....kalo sempat raya..ehehehee

LYAfrina said...

hehehe... bulat muka u time ni...

lya thn ni kaler kuning BERSIH,,
hahaaha.. kna kurung dlm rmh r. tkut kna tgkap.

Diana @ bilakukatacinta said...

salam ramadhan..dah ade..dah ade..nt pas raye boleh sharing2 lah ye?

makdara TERdiva said...

anak2 bujang kaler putih
anak dara & makdara kaler cekelat

Fieza79 said...

tahun ni tema mix n match...sedondon putih dgn en. suami...anak2 sedondon maroon..

Huda said...

huda kale pepel :)

lieyalatif said...

lieya plak biru...dah rasmi pun sabtu lepas sebab buat photoshoot raye wakakaakaka....kelas gitu, kuar umah pakai baju kurung ngan baju melayu sume dok tgk di ari sabtu ari tu ...nak kate gi kenduri kawin, bulan puase wakakaakak nak tukar kat sane leceh nak berangkut..senang siap2 pakai heheehehe

~Siti Hajar~ said...

km tema thn ni geng hero, putih + biru & geng heroin pink...caca merba suda..hehe

mamaNoriz said...

surprise!!!

eleh., ngada2 kan, cam la org heran ...hihihi

saya dah vote :)

Softtouch [Hanim] said...

y warna kelabu tahun nie...

mama_umar_maryam said...

heheh,click kt kaler ijau, tp blm confm lagi..heheh




Related Posts with Thumbnails