Saturday, August 13, 2011

Tragedi berdarah Waktu Berbuka : Anak BUNUH AYAH!!!


Ahlan Wa Sahlan Ya Ramadhan... =)


Bulan Ramadhan tahun lepas,  
kite dikejutkan ngan Bapa sembelih Anak,
tahun ni plak, jugak pada bulan yg mulia ni,
sekali lagi dunia dikejutkan ngan tragedi berdarah jugak:-
Anak bunuh Bapa!!

Ya Allah, apa nak jadi aku pun tataw la..
takut pun ada!
mintak selisih la dari kejadian begini lagi..
kena banyak Sabar, Sabar, Sabar juga di bulan penuh dugaan ni!!

Apepun, 
Salam Takziah utk keluarga arwah & AlFatihah..
Semoga arwah ditempatkan dikalangan mereka yg beriman, Amin!!!





KUALA NERANG: Hanya kerana seekor kucing, seorang warga emas maut manakala isterinya cedera akibat ditetak di kepala oleh anak mereka yang mengalami masalah mental.
Kejadian amuk itu berlaku di Kampung Pasir Putih, Mukim Tualak di sini ketika keluarga berkenaan sedang bersiap-siap untuk berbuka puasa kira-kira jam 7.15 malam kelmarin.

Saman Sirun, 60, yang cedera teruk di kepala dan tangan serta putus pergelangan kaki kanan mati dalam perjalanan ke hospital manakala isterinya, Hasnah Abdul Majid, 51, menerima lima jahitan di belakang kepala dan kini dirawat di Hospital Kuala Nerang.

Menantu mangsa, Mohd Nazrin Zainon, 32, berkata, suspek yang juga abang iparnya berusia 33 tahun baru pulang dari Jitra selepas membeli pakaian untuk persiapan Aidilfitri sebelum balik ke rumah dalam keadaan tergesa-gesa dengan menaiki Proton Iswara.




“Selepas balik dia terus mengejar kucing yang berkeliaran dalam rumah dan pada masa sama ternampak dia memarahi anak-anaknya kerana membuat bising.



Sumber: Harian Metro




TERIMA KASIH SUDI SINGGAH SINI.. =D

9 Sila Komen Disini ♪♫♪:

Lia said...

macam2 lah zaman skrg ni.. takutnya dgr..

gadisBunga said...

hmmm..masalah mental.

ini adalah efek orang yang ambil mudah tentang mental mereka. kita sendiri pun kene cek balik, adakah mental kita betul2 stabil?

LiLy @ MumMyQiStInA said...

mcm2..sedihnye..dh lah nk dekat raya..jd mcm ni plak..

Yan said...

dunia dah nak kiamat sih..

Yan said...

dunia dah nak kiamat sih..

ieda said...

huhuhuh takut kan .. rasanya pelaku x sihat mental .. tapi tulah mana nak tsahu kan semua nie kejadian dan ketentuan dari allah huhuhuh

Softtouch [Hanim] said...

sedih n siannya....Al Fatihah untuk arwah...

miZz_nizZ said...

kite kne bdoa elak2 dr cmni.=(

MrS. F!zA said...

sedih sgt msa tgk berita haitu..hlg ibu bapa sekaligus akibat tgn sdr yg mmbunuh




Related Posts with Thumbnails