Thursday, September 22, 2011

Anok Ghanung jawab pekse.. ;-p


As Salam.. =)

cilok dr laman mukabuku cikgu miro,
kwn saya sama blajo dlu..
cikgu miro ni ngajo di sekolah area Penarek, Setiu..
so, korang pahang paham² la yer kalo murid skolah luarbandar ni yer,
mmg terikut² le cara percakapan harian..
time jawab pekse pun sama.. huhu

antara masalah yg dikenalpasti 
time menanda kertas pekse...



*


*


*


*




 huhuhu.. haru!


sib bek gak cikgu miro pn asal Ghanu,
katanye die bg betul aje jwpn itew.. ;-p

Alya nnti aku duk pening nk anto skolah mane,
anto area kat opis nnti die duk cakap dialek hulu plak.. ;-p
nk ato dlm bandar, pyh plok org nk pi ngambilnyer..
adesss....!!!

cepat le bleh tuko, 
dh hampir 6 thn saya berkhidmat kat kwsn Hulu Ghanu nih!!!!







TERIMA KASIH SUDI SINGGAH SINI.. =D

17 Sila Komen Disini ♪♫♪:

LYAfrina said...

ahakkssss...
failed la lalingggg
xpe..martabak kan cakak org ganung kiterrrr

Zue AnnaLeeya said...

hehehe.... doh namer anok ganu jati...
nok wat guane... huhu

NM02 said...

terus teringat zizan raja lawak

hehehe

mama rifQy said...

HAHHAHAHHAA...anok ghanung!! saya anok ghanung..oo..skang kat trg la..leh jjumpe2!!!

ikatankasihku said...

wo ala loh, kecek ganu..goner gak..huhuhu

::NureeN:: said...

KAHKAHAKAHHH... mmg ganu peor ni..

gee ryder said...

hahaha...semua nak tambah G kat belakang yer

munna said...

bahasa budaya kita....suka dgn loghat org ghanu

Ina_Sya said...

insyirah lak, mama n papa cakap teghanu...dia cakap johor...asal cakap jer, mesti ada 'ek' kat blkg...nnti kalu pindoh trg ckp kemamang la pulok...~hopefully~ :)

ieda said...

hahahahha
geli hati akak tgk nie
hermmm kena buat sesuatu nie ekekek /:)

~Siti Hajar~ said...

xnak bg alia fening, bg dia tgk byk drama @ kartun dlm bhs melayu la, xde la terikut sgt dgn loghat mana2 ngeri...blh pakai ke idea sy nih...hehe

Syahada Ahmad said...

hahahaha, dok pasal2 glamer lok cikgu miro.

olo, ilek ar k.leily, sha ni sejok lahir duk hulu ganu ni, tp brase2 lan lagi ulu cakap dari sha, sungguh pun. sha mmg dari kecek cakap bahasa wakaf tembesu. ;-)

E-Marlin said...

hehehe... ada gak kes mcm ni ye.... heheh sembilanG ....

~izan~ said...

sekurang2nya dia tahu jwpn cuma semangat kenegerian tu tu yg kuat hehe

mieyza said...

haha..sembilang...pekat molek...hhahaha

Softtouch [Hanim] said...

hehehehehhee...klakar pun yer...tp baguslah cikgu tu bgi betul..mgkin budak tu keliru kot..

MrS. F!zA said...

hihihi kalo cikgu luar pening kepala..




Related Posts with Thumbnails