Friday, September 23, 2011

Weekend yg tak brape nak besh.. ;-(


As Salam...

Minggu ni asben on duty,
hukhukhuk.. buuusaan!!
takde la teman tapi mesra gadoh² manja,
teman pi paso, teman nk men masak²..
teman itu, teman ini..
teman nk makan.. makin selera kalo die ada..
ye la.. asik suh tambah- tambah aje.. ;-p

masih berkira² mana mau riadah ptg ni.. 
berdua ngan Alya nk ke mana lg kalo x taman permainan..
layan ajela drp uwattaikmata tido kat umah.. ;-p
eh, baju musyhuk pun sebakul tu mau di cuci..;-p ;-p



Mood: 
Windu menggebu!!!






TERIMA KASIH SUDI SINGGAH SINI.. =D

7 Sila Komen Disini ♪♫♪:

ieda said...

wah dik teman ke pasooo
teman gado2 manje ..
huuhu akak x dpt lah gituu

pi pasoo sorang2 ngan mak
gado2 manje ngan anak2 jewww

rara pinkmafia said...

rindu mmg seronok.skali jumpa.lepas rindu.beshnya.

Syahada Ahmad said...

ececes... berindu-rinduan gituan. ;-)

rajin ar k.leily bwak Alya jalan petang2, sha macam nk bawak, tp klu lan x dok rasa patoh stereng je, hehehe

duk lepek gini ar hujung minggu, aliya main kejor2 sorang diri. ekekeke

~izan~ said...

izan pun gebu gebas dah tunggu teman bagai2 tu berbulan2 huhu...

ikatankasihku said...

peluk bantal je lah..hehehe

MamaYatie said...

hihi...layan cik aliya jer la..

Softtouch [Hanim] said...

kalu dot leh dtg umah kita kan bila awk boring2 masa weeken....hehehee




Related Posts with Thumbnails