Saturday, October 22, 2011

Gambar Pasport Pertama..


As Salam..




Ini die pes gambo pasport Alya Husna..
hahaha.. mcm² mokcik kan??
mak aku ckp Alya nmpk mature dlm gambo tu,
tak padan ngan umo 5 thn..
fyi, gambo ni tuk register skul die thn dpn..

punyelah pyh aku nk suh die duk leklok atas kusi studio tu,
suh pandang hala ke kamera, die pi pandang tepi..
nk posing ala² model la, nampak patung nk pegang patung la..
adesss.. kus semangat tauuu!

Mmg aku suh die pakai tudung
sbb nk cover rambutnye kt dpn stok nk tutup mata dh..
pastu aku pesan awal²..
jgn sengih time auntie tu klik kamera die,
nnti kantoi gigi kamu yg rongak itew.. ;-p
dats y nmpk cam senyum kambeng aje kan..
hihihihi..








TERIMA KASIH SUDI SINGGAH SINI.. =D

7 Sila Komen Disini ♪♫♪:

LYAfrina said...

hehehe... comel jerrr... dh nk skoloh doh... nsib baik dia x buat snyum y mcm dia selalu buat tu... hehhee

~izan~ said...

comel. sebaya fasya rupanya hehe...tp mmg kalau nk amik gmbr2 utk kegunaan rasmi kalau kait dgn bdk2 ni mmg mcm2 hal kan hehe

ikatankasihku said...

comel pakai tudung, dia tgh pk, nak senyum sikit ke nak senyum byk..hehehe

LiLy @ MumMyQiStInA said...

hehe..walaupun senyum kambing tapi tetap comel jer..Dah besar dah Alya..dah nak skul dah..

Syahada Ahmad said...

Aliya pun ade gambor pasport doh, masa umur 7 bulan. tapi pale togel ngat masa tu, hahaha klu upload kang orang ingat Ali bukan Aliya. :p

Kakak Alya tengok mana tuuu....hehehehe

Puan Kutu said...

yup husnalook matured.gigi rongak?hehe..nk follow butang follownya tak timbul2..nti dtg lg ya..:)

MamaYatie said...

hihi...lain benor mukanya bila pakai tudung...tp menten comey...

lawak la mama dia punya pesanan tur...hahaaa




Related Posts with Thumbnails