Thursday, October 6, 2011

IceRoom @Bandar Baru Bangi


As Salam..

yg sebenarnya, niler pestime ai menerai eskrem kat IceRoom,
time ngantonyer my sis register sem. baru, UKM..
awal² lg mmg aku dok aim nk pegi gak situ,
terliur seh asik tgk gambo blogger mkn eskrem situ,
ai nk rasa gop.. =) 

masuk je dh rasa aura sejuk,
ptt le panggil IceRoom pun.. ;-p
kebetulan org tade, jd Alya la yg conquer..
berebut nk tick menu kat kertas order tu..
bergema duk dgr sore die aje!

see Alya, org tgk menu, die tgk jugak..
eksen, pasan tak menu tu terbalik.. ;-p

tamak sungguh kami,
setiap org satu eskrem..
aku try eskrem yg ada mangga tu, beshhh sgt!!!
kongsi ngan Alya..

 Alya plak duk berebut strawberi Achik die..
die mmg pantang ngan strawberi.. abes nk!!

Asben n adik aku order nasi goreng & nasi lemak..
dorang kata best!!!
aku just order 1 slice Cheese Cake..best!! 
abis aku makan sorang..!!



asben igt aku jaga body kot,
duk suh aku order lg.. dengki tgk aku slim :-P
ter-order sphagetti..

last², bungkus kasi Achik balik mkn kat UKM je..
langsung tak terusik..
cannot go!.. ;-p




pssst,
tp x sempat nk pekena nasi bubur Kg. Baru, huhuhu.. sedey!!!. ;-((






TERIMA KASIH SUDI SINGGAH SINI.. =D

14 Sila Komen Disini ♪♫♪:

PutriesNoora said...

nampak sedap..kene p try ni..hehehe

LYAfrina said...

SEDAPNYER NMPK AISKRIM TU...
terliur weyhhhhh

munna said...

sedapnya..kena turun klang valley baru dpt makan kat situ.

E-Marlin said...

Penah try makan eskrem kat ice room ni tapi entahlah tak kena kat tekak saya hehehe...
makanan lain kat ice room sedap ke? sebab kitaorang haritu try eskrem je.

saya setia dengan eskrem Baskin Robbins hehehe, dari zaman bujang sampai anak-anak pun dah ngikut suka makan eskrem BR gak.

Rizziela said...

Memang sedap ice cream kat ice room tu kan?

Saya pun suka makan kat Ice Room Bangi..dekat dengan rumah

ikatankasihku said...

sedapnye semua mknan tu... :)

Nana said...

huihh orag ganu dah mkn kt ice room ni aku xpenah smpai lg hehe

aleen aiden said...

perghh,alin da lame sgt nak try makan kat iceroom nih sbb alin memang suke jenis2 abc n aiskrim.hu3
haih,nampak mabeles!

~Siti Hajar~ said...

terliur sudahh...xtahan tgk ice cream yg ada mangga tu...pergghhhh...

lieyalatif said...

lieya kalo gi sini sah2 order tempura durian die...sekali terus 3 piring.....ya ampun...sedap giler....aiskrim peberet plak aiskrim case nut tu....lemak2 jek rase kacangnyer......hadoi...terliur hah tgk pic ko ni leily oit!

Yana Kama said...

selalu lau je dekat iceroom bangi tu,tak pernah try lagi..macam tak berapa nak reti kak makan aiskrim camtu hehehe

MamaYatie said...

waa...kelas gitu..org duk KL ni pung dok terai lagi...heheeee

ratusiput said...

kat jb IR takde lg tp TF semakin beranak pinak.dedua pun ratu tak pernah cuba.

Softtouch [Hanim] said...

dah lama xpekena ice room...eskem dia nmpak sedap..




Related Posts with Thumbnails