Sunday, October 2, 2011

masih suasana raya tapi asben..



dh turun kelaut!!!!
huhuhu.. 



kalo dh hobi tu,
apa-apepun boleh kan.. sabo je la!!
suasana raya tp asben ngan geng² kailnyer
dh jlnkn misi menawan haruan!!!

ni die hasilnye..



*


*





bangga sgt Alya abah die dpt ikan..
siap kiss lg.. 
ek elleh.. ;-p


terkejut Alya tgk abah die nk telan ikan tu.. ;-p



ikan tu dh selamat wat kari ikan haruan..
bleh tahan gak, tp aku tak makan isinya.. ;-p





Ini cite masa bln Syawal bebaru ni.. ;-)






TERIMA KASIH SUDI SINGGAH SINI.. =D

11 Sila Komen Disini ♪♫♪:

ratusiput said...

org kalau dah minat memancing kan...mmg takble disangkal lg atau ditahan2 lg minat dia tu.ikan haruan?bagus tu utk org lepas bersalin kan...

sue a.k.a umi akif said...

1st time tau ikan haruan bley wat kari jugak ;)

~izan~ said...

izan mkn time dm pantang je dulu hehe..tu pun beli yg dlm tin hehe

eT said...

ikan haruan mkn dlm pantang...hehe

LiLy @ MumMyQiStInA said...

klu dh minatkan..mmg mcm tu lahkan..

Tak pernah lg mkn ikan haruan.. ^_^

tini ein said...

ikan haruan wat kari sedap ke??tak penah dengar..hehe

MamaYatie said...

iskkk...kalo dah minat ni mmg tak dapek nak halang lg dah..hehee

lieyalatif said...

ikan haruan tu...besarnye...lieya mknikan haruan...tapi time dlm pantang jek laaa...pastu takmooooo.....huhuhuhu

mama_umar_maryam said...

wow,besar tu haruan dpt,zt mkn haruan time dlm pantang je,hik3

MrS. F!zA said...

kt kpg dlu duduk ngn wan selalu di abt kari haruan..org kata haruan ni kalo tk kena msaknya blh bau hanyir kan?

Nana said...

aku minat tgk org memancing
tapi laki xsuke mncing
aktiviti mancing ni xpernah ada dlm kamus hidup aku hehe




Related Posts with Thumbnails