Tuesday, October 11, 2011

Pencen umur 60 tahun


As Salam.. =)




pasni kena wat sembahyang istikharah la,
nak pilih option 58 thn ke 60 thn..


korang option yg mane???.. ;-p







TERIMA KASIH SUDI SINGGAH SINI.. =D

10 Sila Komen Disini ♪♫♪:

mamaNoriz said...

mmg hampeh iklan tu kan...

hahahaha

sya tetap amik 56 je...

tak larat la sampai 60, takut pakai tudung pun dah terkeluar uban... ekekeke

~izan~ said...

ari ni byk jumpa entry kartun ni hehe... izan xde option hehe...

tp skrg tua2 pun bergetah hehe takde la mcm dibayangkan kat kartun tu hehe

Yana Kama said...

haha~pernah tengok jugak dekat FB pic ni..tapi orang sekarang umur 60 macam gagah je lagi kan..hmm,pilihan masing2 kan kak leily :D

ummiaqeef said...

lawak lah gambar ni..

Nana said...

kalau aku la..aku amek 56
sudah2 la kot keje
kasi peluang budak2 muda hehee

2a2i said...

hiiii 60 tahun....sekarang nie pon nak tunggu 56 pon dah rasa jemu......

lieyalatif said...

adoi la kak oiii 60 tahun tu....aku rase lagi syok dok umah main ngan cucu, pi jalan2 umah anak2...pi soping2.....ni nak gi opis ....adoi laaa....adoi laaa

(lieya tak decide lagi nak pilih ke tak)

~aSHa~ said...

nak pencen awal...nak buat amal ibadat kat umah je la..ehehheehhe tak larat nak menaip2 dah

lieyalatif said...

eh tetibe aku tepanggil ko kak hahaahah...sori yeak....tgk! belum umur 60 lagi dah nyanyuk...kalo dah 60 nanti, tak tau le camne wakakaka

[sutera kasih] said...

apakata pilih 58?hihi




Related Posts with Thumbnails