Friday, November 25, 2011

1st time naik LRT


As Salam..

errkkk... bkn saya okeh, tp si Alya la..
teruja beno pestime nek ketapi LRT.. 
ekceli cite ni agak lama, tp x basi lg! 
hehehe.. tak berkesempatan nk apdet ontime.. ;-p

meh layan gambo anak daraku yg jakun tu.. ;-p


kitorang nek dr stesen PWTC ke Masjid Jamek..
tuko tren je, pastu blk semula ke PWTC .. ;-p
hehehe.. ada dibuat org???

: takut bunyi rel - bising! :
: terlopong mulut tgk sekeliling.. :



nk buat camne,
takleh tido aku duk haruk ajak nek ketapi LRT..
layan ajela!
atleast, pengalaman tu.. =)

jenuh duk bercerita kat tokma & tokki psl naik benda alah tu..
hihihiih.. =)







by: Leily



TERIMA KASIH SUDI SINGGAH SINI.. =D

15 Sila Komen Disini ♪♫♪:

MrS. F!zA said...

eh tk pnh jgk sy bwk darwisy naik LRT..kalo naik kompom dia teruja ni..

syawalsimpsons said...

sue pon nak bw syawal naik tren jugak weekend ni...at least ada xtvt..kikikik

lieyalatif said...

ish leily ni...mau tak excited ..pes time le katekan kekeekeke...sonok lee anak dare tu dpt naik train...tingat mase bawak mia mija dulu....mate tak lepas tgk tingkat...pelik tgk pokok2 bergerak ekeekekekeke.....

~izan~ said...

ari tu kami pun bwk anak2 ni naik. dua stesen je pun pastu patah balik..bagi pengalaman kat mereka hehe...

~Siti Hajar~ said...

Anak sy 1st time nek LRT siap baring atas lantai train tu...lagi jakun...huhu

Qhaifa Nur said...

jangan kata anak, kita pun suka naik....
kalau penuh tu yang tak suka he..he..

|| NaFiRaa || said...

my anis pon x pernah naik lagi.. ade jugak dia ajak naik.. tapi x tahu nak gi mana..hehehe.. padahal rumah kami dekat jek ngan stesen komuter..

munna said...

anak munna pun x pernah naik lagi...klu naik mesti diaorg suka... sebab klu lalu je bawah landasan tu sibuk ajak naik lrt

ikatankasihku said...

sejibik muka ayah dia...mcm fhotostat..he2..

mama_umar_maryam said...

waaa best nye die!! anak bujang sorg ni plak pestime nek komuter dgn nenek atok die,g seremban patah balik bangi,hahahah

NoorGie said...

hehehe..leily..akaq pon ade pengalaman sama ngan 2 hero akaq tu..kejakunan nak naik lrt...dr pasar seni ke kelana jaya, pastu patah balik ke pasar seni...hehehe...

ieda said...

hurmmm best kan .. akak pun sejak dah pindah balik ke ktn nie x merasa lah naik lrt tuu .. :)

MamaYatie said...

jgn kata org ganu...org duk kl ni (anak2 saya) pun br sekali naik...jakun tak yah citer la...hahaa

e.l.i.z.@ said...

budak² mmg suka naik train...teruja habis hihihi

Softtouch [Hanim] said...

tp kan leily budak2 suka dpt naik train mcm anak sy danis..lepas ni turn dicha plak naik train...suka nya alya ank itren yer..nnti ajak mama lg tau...




Related Posts with Thumbnails