Sunday, November 20, 2011

Ibarat Kain Putih!



Adesss, sakit peyot aku suke sengsorang baca ayat korang kat entry ni ..
hahahah, mmg sengal!

As salam



Pagi² lagi dpt kol dr my Alya..
pesan suh aku bawak kete hati², hujan ni kata dia!
ohhh... so sweeet sgt ucapan tu wlpn saat tu aku dh berada di opis..

itulah anak kan,
dialah racun, dialah penawar ...
kdgkala dialah yg ingatkan kite sesuatu yg kite lupa..
biasalah marah tu tp bukan beerti tak sayang.. ;-p

apepun,
Aku bukanlah ibu yg sempurna,
tp aku ingin berubah.. berubah menjadi ibu yg terbaik utk anakku...
anak²ku, InsyaAllah.. =D



by: Leily


TERIMA KASIH SUDI SINGGAH SINI.. =D

8 Sila Komen Disini ♪♫♪:

azu said...

yup... anak2 tu..sedap doh dengor ibu kata gitu :)

Syahada Ahmad said...

Oloh sweet ngat Alya, budak pandai.

Panjang rambut dia. Comel! ;-)

ikatankasihku said...

anak umpama alarm kita..kan3..
selalu ingatkan kita itu ini n selalu jgklah kejut kita tgh malam..hua3

LiLy @ MumMyQiStInA said...

ohh..so sweet..
pandai Alya ingatkan mama..^^

suhaina laui. said...

gud gurl la alya.....serook kan bila ank dh pandai bercakap...marah tanda kita syg kat die ;)

Softtouch [Hanim] said...

so sweet alya..sgt caring orgnya...semoga kita mnjadi ibu yg terbaik utk anak2 kita...insyaAllah..aminnn

e.l.i.z.@ said...

bijak la dia..umo brapa?

Aleeya (Yaya) said...

bijak..anak yg baik tu,aku ..klo dengo anak ckp camtu rase sayu je kan...=)




Related Posts with Thumbnails