Tuesday, November 15, 2011

[New Video] Cinta Muka Bulu


As salam..


ritu aku dh tgk video sambungan lagu Cinta Muka Buku - Najwa Latif,
Cinta Buku Lima kat dlm fesbuk  ..

Mlm tadi aku tgk ada video baru plak,
versi sama tapi judul lagu yg berbeza..
Cinta Muka Bulu..

Gileeerr Sengal,
korang try ler tengok sendiri mana yg blom tgk lagi.. ;-p






p/s:
kreatipp kan, berbakat dorang.





by: Leily


TERIMA KASIH SUDI SINGGAH SINI.. =D

14 Sila Komen Disini ♪♫♪:

Ema said...

kelakar

lieyalatif said...

dah tgk gak....mmg kreatif kan...lieya pun minat najwa latif ni.....best..suare die lain, lagu pun lain....mmg best layan....

munna said...

macam2 budak ni...tapi kelakar la...

LiLy @ MumMyQiStInA said...

hehe..
kalakar jer.. :)


* Thanks ye leily.. ;)

ikatankasihku said...

lawak dia matang :)

~ yus ~ said...

hahaha....mmg sengal.

ZianaRazali said...

ahah ini bukan kretip lg dah..ni sengal dah kak..hehehe

ieda said...

hahhaha macam2 kan :)

nabila faryzza said...

kelakar!adoi, macam2! tapi kesian najwa latif. seolah2 dia diperli. yeke?

syawalsimpsons said...

dah tengok dah...mmg sengal+selengge...kakakkakakka

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

bebudak ne ada je yg diorang buatkan?? hehe

MrS. F!zA said...

sian najwa lagu dia org ubah alih habis..hahha

MamaYatie said...

huhu..dah takde keja sngt dia org ni kan..hahaa

~izan~ said...

mmg kelakar.smlm dok layan video ni kat blog lily hihi.hari ni tgk lg ehehe




Related Posts with Thumbnails