Friday, November 4, 2011

sambil outstation, sambil...


As Salam..

Awal bln Oktober bebaru ni, kemain lg bzss saya..
tetiap ari ada aje outstation, kebetulan asik kena pi area Besut aje...
kdgkala sonot gak men outstation jarang skali ni,
leh rasa angin luar... =)

perjalanan yg mkn masa lebeykureng 1jam 30min. tu
sy rasa teruja amat..
yelah, jarang beno lalui jln tu..
mcm² yg dijual sepanjang perjlnan..
& yg plg menarik minat kitorang tuk berhenti beli... 
P.e.t.a.i

Heheh, ada yg suke tak?
sy mmg suke wlpn kencing hancing.. ;-p
asben ngan my daddy lgla..
kemain selera beno kalo ada benda alah ni..


: model petai.. ;-p :

: segar- bugar, sambal tumis ikan bilis ngan petai terangkat ni : 

 : nenas, pisang, labu, dokong, duku pun pakcik ni jual, murah² u.. :


port petai ni aku rasa plg murah sepanjang aku survey,
area kg Langkap, setiu..
rm25/ 100 papan


sementara tu, sempat jugak kitorang merasa
durian setiu nih..
best woooo.. =)








by: Leily


TERIMA KASIH SUDI SINGGAH SINI.. =D

11 Sila Komen Disini ♪♫♪:

~aSHa~ said...

sha suka petai..tapi cik abe tak suka...jadi tak syok makan sorang2..

Yan said...

Wow!! montel2 petai dia..

mkan derian lagi tu..

Zue AnnaLeeya said...

uishhh... peta sedak tuh klu masok samba tumih udang...
makang nasik laju jer... hehehe...

|| NaFiRaa || said...

segarnye petai dia.. gumuks2 jek..
part makan durian yang tahan nih.. terliur~

lieyalatif said...

fuh bulat2 hah petai tu...besar2 matenyeeee...mmg syok dpt tu...lieya pun suke petai...tapi tak suke mentah2...kene rebus, bagi mati sikit rase hancing tu, atau pun buat masak sambal...fuh.....berdesing toilet dibuatnye wakakakakakaa

** selamat hari ry aidiladha buat leily sekeluarga...

Qhaifa Nur said...

feberat my hubby petai tu...
nasib baik bukan dia yang outstation, kalau tidak borong kasi habis punya..he..he..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Hubby lily lah suka makan petai..
lily tak tahan bau petai tu..kalau hubby makan..cakap dgn dia awal2..tak nak dekat dengan dia.. ;)

munna said...

MUNNA KALAU PETAI MAKAN GITU JE MMG TAK BOLEH TELAN... TAPI KALAU BUAT SAMBAL ..MMG TAK SEDAR MAKAN NASI 2 PINGGAN

~Siti Hajar~ said...

Amboi! comey model petai tu..hehe

Sy xpnh mkn petai & xtau apa rasa petai...huhu

mama_umar_maryam said...

petai sambal udang mmg xblh tolakkk,wpon lepas tu baunye harummm,hihihi

Hana Faza-same person said...

kampung saya di bidor perak terkenal ngan petai besar2 juga:) kalau singgah ke perak, meh singgah ke kg saya :)




Related Posts with Thumbnails