Wednesday, December 7, 2011

WW #0112 - Alya saya!


As salam


InsyaAllah..
Alya saya x lama lg akn skolah.. =)





psssttt,
tutorial nk zoom gambo ni entry besok yer.. =D



by: Leily


TERIMA KASIH SUDI SINGGAH SINI.. =D

16 Sila Komen Disini ♪♫♪:

So Shy Lady said...

dh bli uniform baru alya? ;)

::NureeN:: said...

cantik la swimming suit tue.. ellesya ada request nk mcm tue sbb dia nmpk kezen dia pakai, yg ada skrg jenis skirt

~izan~ said...

slmt bersekolah nanti =)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

syoknye alya berendam..
Cantik swimming suit dia..^^

Kazman & Sue said...

salam kenal dari kami sekeluarga....

wah.... macam berendam depan KLCC keee... anak2x kami pun selalu mandi di situ...

syawalsimpsons said...

yang penting muka mmg steady jaaa

aanie said...

wah, klcc..
oo..ada tutorial ek...

Qhaifa Nur said...

dah nak sekolah ye...
bestnya dapat berenang..

Fieza79 said...

ewahh dh nk msuk sekolah die...ni mesti ibu pun sama teruja ni kan..betul tak..hehee

Prettywrite said...

terkejut bila scroll dekat gambar terus ter zoom..hehe..

Dilla Ady said...

eh, nk wat tutorial ye..cantik le gambar wat camni..besau jadinye..

nape alya macam tu??

munna said...

beso dah anak daro leily

ieda said...

besoo dah ye ..
sekejap je mereka nie nak ke sek kann
banyak lah persediaannya :)

lieyalatif said...

tu le leily...kejap jek mase berlaun...tup2 nak gi sekolah dah hah...barule terase 'dah besar dah anak kite haa' kekeekekek....tapi tetap tak mo ngaku 'makin tua dah kite' hahahaahah

|| NaFiRaa || said...

cepat jek masa berlalukan.. my anis pon dah nak masuk sekolah jugak tahun depan..

Ana Farhana said...

welcome to school alya :))




Related Posts with Thumbnails