Wednesday, December 21, 2011

WW #0212 - Alya & Abu


As salam...


nk apdet gop WW minggu ni.. =)


 : Alya & Abu Garcia :


mommie stress nk siapkan #report aset alih kerajaan bil. 4/2011 ni.. ;-p







by: Leily

TERIMA KASIH SUDI SINGGAH SINI.. =D

12 Sila Komen Disini ♪♫♪:

LiLy @ MumMyQiStInA said...

alolo..comelnye.
Cat lover Alya ni..^^

~Siti Hajar~ said...

Abu xsenyum lgsg...sombong...hehe

MamaYatie said...

bila la anak2 saya berani dekat ngan kucing mcm alya..ni tngk kucing mcm nak fingsan da...

Alycia said...

comey.. xpe, pelan2 kayuh.. hujung2 tahun ni mmg mcm2 benda nk siapkan kan ;)

mama_umar_maryam said...

;( tingat plak kt kitten 2 ekor dah mati kt umah,budak2 ni dah ilang kwn jap

lia said...

cute sungguh...

|| NaFiRaa || said...

lama x pelok kucing cam tuh~ rindu rasa~

mekchu said...

report aser yg mana satu? mekchu pun tadi baru siap buat pemeriksaan dan report lom buat lagi.. ehhh cerita psl keje lak sini..

Dilla Ady said...

isshhh..dua2 chumel!

Tihara said...

tiut..selamat bekerja.. :)

E-Marlin said...

nama kucing tu abu ke? jantan ke?

hehehe dandan je abu garcia... tu nama pancing tu hehehe...

~izan~ said...

nampak sgt kemanjaan mereka tu. tp muka si abu tu yg gmbr belah kanan sgt brutal.hehe




Related Posts with Thumbnails