Thursday, January 12, 2012

Kelas Iqra' jugak bermula


As salam..


asik² duk crite psl anak aje kan..
maaflah kl ade yg jemu membacanya.. ;-p

crite psl skolah lg yer.. ;-p
kali ni, kelas mengaji Iqra'.

Sy anto kelas mengaji sblh mlm psl kut nnti si Alya ni rasa stress,
blk skolah kena pegi mengaji plak, 
takde masa nk rest.. 
pstu wat² pangai tanak skolah.. ;-p

lgpun, kl mlm masa sy bleh fokus kat die sepenuhnya..
bkn sy takleh ngan ngajo die Iqra', alif.. Ba.. ta.. ni
tp tau² ajelah kan dgn mak seniri..
bknnyer bdk tu tau takut n disiplin..
sy amek pakej yg murah aje dlu..
RM40/ bln utk pakej 3x week

kat skolah pg pun mmg ada slot mengaji 1j tetiap hari,
tp tapelah.. lg mantap ilmu die.. 
nk hrpkan mommie ajor, nnti lwn tokey plak.. 
heheheh..

Raudhah Ilmu,
nila tempatnyer..
dkt aje ngan umah sy..

sempat lg posing ala model sblm msk kelas..
 tgk tudung Alya tu..
awning dh kemek gara² blk skolah sumbat dlm beg..
hehehehe.. ;-p




ni saya share video ceramah Ustaz Don Daniyal psl anak..

[Video]Ceramah Ustaz Don Daniyal (Anak Asset ke Syurga atau Neraka?)










by: Leily

TERIMA KASIH SUDI SINGGAH SINI.. =D

9 Sila Komen Disini ♪♫♪:

luahfikiran ... mari kita said...

Salam,
Bagi LF tak menjemukan .. seronok ikuti cerita family anak2 kecil ni ! Anak2 kecil LF dah jadi anak2 besar ... lain pulak kisah ceritanya

~izan~ said...

tak jemu pun leily..nnt diorang dah besar,boleh tgk semula kenangan mereka kat sini =)

sempat lg posing menggoda sebeum gi ngaji hehe..comel!~

ikatankasihku said...

wah, model cool jer, bersemangat tuuuu..hehehe

MamaYatie said...

kita suka kongsi2 cite pasal anak masing2, tu lg baik dr duk cite /kondem org kan...boleh jugak kongsi2 pendapat/pengalaman..heheee

Nurin ngaji kat tadika dia..pg tadika, sebelah ptg ngaji & fardu ain..mlm ngaji ngan papa/mama tp selalu on off..hihi. Alhamdulillah, dr tahun lepas ngaji..skrg tinggal bbrp muka surat lagi utk iqra 3. Harapnya hujung thn ni boleh baca Quran dah..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Tak jemulah..
lagi suka citer pasal anak2 ni..
Bagus gaklah anta p kelas..kalau kita yg ajar..mesti nak lawan tu.. ;)

cik dah faridah said...

betulla kalu kiter ajar anak suka main2..duduk x diam skali..

tula nak cari jgk org ajar ngaji ni..

|| NaFiRaa || said...

bagusnye.. nak usha jugak lah tempat mengaji utk my anis~

munna said...

munna pun suka citer pasal anak2 ni... boleh juga cari pengalaman nak hantar anak ke sekolah dan kelas ngaji nanti

Softtouch [Hanim] said...

xjemu pun leily adatlah kan ada anak nie...

wa...alya dah dtart sekolah yer..gud luck ye syg..

byk sungguh sy ketinggalan cerita awk leily...




Related Posts with Thumbnails