Tuesday, February 14, 2012

on 14 February..


As Salam..


sharing is caring! 
kopipes kat fb islam itu Indah

Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak sekali-kali akan bersetuju atau suka kepadamu (wahai Muhammad) sehingga engkau menurut agama mereka (yang telah terpesong itu). Katakanlah (kepada mereka): “Sesungguhnya petunjuk Allah (agama Islam itulah petunjuk yang benar)”. –Al-Baqarah (2) : 120








by: Leily

TERIMA KASIH SUDI SINGGAH SINI.. =D

14 Sila Komen Disini ♪♫♪:

syawalsimpsons said...

say no valatine day....

ratusiput said...

walau tak sambut valetines yg sememagnya haram ni...hari2 pun hari berkasih sayang ngan suami... :)

LYAfrina said...

kt ada 365 hri utk bkasih syg.. xperlu tgu 14hb kan..

YaYaNsMuM said...

Mmg tak pnh smbut V-Day.Hubby dah siap2 warning...huhu

ieda said...

hari2 kita berkasih sayang kan .. lalallala ;)

~aSHa~ said...

xpernah sekali pun ai sambut tarikh hari ni....kadang2 tak perasan pun

wan nurul hezrina said...

say no 2 valantine 2=)tak pernah ku sambut eh=)

eima said...

sbb valentine la byk baby tak bersalah dilahirkan dan buang pd bulan 11 nanti ...

lieyalatif said...

leily up pasal entry ni baru lieya perasan ari ni 14 feb yeak heheeheheh...dulu mase kapel2 layan jugak....sebab tak tau kan...lepas dah tau tu, takde maknenye nak sambut...wat geli ketiak ajek hah eheheeheheh

Izan said...

tak pernah terniat nak ikut pun.. confirm .. :)

munna said...

mmg tak pernah sambut pun dari dulu....

IntaNBerliaN said...

sy xpnh sambut pun.. mmg patut say no..

aanie said...

say a big NO to v-day....

dela said...

katakan NO! tidak! tak boleh!... jangan...




Related Posts with Thumbnails