Thursday, February 9, 2012

Pelupusan Aset Alih Kerajaan 2011


As salam...


Alhamdulillah, 
target SKT 2011 aku tlh mencapai sasaran,
wlpn terpaksa delay hingga thn 2012 atas sbb² tertentu
+ jengkaut a.k.a case ehsan dr pertanian negeri masuk workshop.

beribu² lemon time kasih diucapkan pd sume yg terlibat
secara langsung atau tidak terutama 2 org saksi penting,
ketua stesen, ketua pekerja & pegawai² lain atas segala kerjasama yg diberi.. =)

pd mereka yg tataw procedure pelupusan harta kerajaan ni,
bkn senang weh nk lupus harta kerajaan ni, byk sgt procedure..
ada aset yg kena mkn tahun nk selesai..

 
: peace!!! *aku failed sokmo wat peace.. ;-p*
interprem incharge la dlu neh :

Ekceli tataw pelupusan dibuat aritu, dpt kol ckp case dh siap servis,
kire oncall la.. ;p sbb tu aku masuk site pakai baju kurung, melaram sakan je..
hehehehhe.. nk wat mcm mana, mls nk postponed² lg..

Oleh kerana procedure pelupusan kali ni cara musnah- tanam,
maka terpaksa pinjampakai case pertanian negeri, skali ngan lori.. =)


segala lapisan pegawai pun turun padang sama,
mmg aku x expect mereka dtg psl korang tgk senirila tapak pelupusan kitorang ni,
mcm hutan dh jadinya!
pacat kemain lg banyak, geliiiiii weh! 

 aku plak lupe nk amek kasut kuning phua chu kang,
jadi.. redah ajela!

see.... kantoiiiii! 


semasa pelupusan dijalankan sempat lg posing tauuuu.. ;-)

Harusla sengih sampai ke nampak taring tinge,
bebanan kije thn 2011 dh selesai..
yes, pasni leh bersandar lega sebentar!...

: mrs. koya :











by: Leily

TERIMA KASIH SUDI SINGGAH SINI.. =D

12 Sila Komen Disini ♪♫♪:

suhaina laui. said...

awas pacat! hehehe

|| NaFiRaa || said...

ooowwhhh.. cam tuh gayanye nak hapuskan harta kerajaan.. susah jugak yer~

Ladysirna FA said...

wah, mcm tu sekali yerk, nasib pacat tak panjat kaki leily..hihi

aanie said...

susahnya prosedur dia.....xleh amik bawak balik ek?

~aSHa~ said...

yang..aritu kami buat 5s..byk gok kena lupus..kami pangey lori pelupusan..kami jual barang2 lusuh tu...spt besi, kertas dan pelbagai lagi...dia angkut semua...jadi kami pun keje senang..duit pun dpt masuk kelab..

lieyalatif said...

oooo mcm tu ke buat pelupusan...aku baru tau ni kooo huhuhu.....ye laa sebab bukan keje bidang tu kan.....

amboi2, kemain vouge lagi ko berposing yeak leily...comey!

IntaNBerliaN said...

ooo cam gini ke caranya.. br tau.. tp nape nk lupus yer... semua tu xleh guna la ek..?

wan nurul hezrina said...

selalu nk lupus mkn msa bpe lma ek n rete benda mcm mana kondisi kena lupustuh..mmg tak pernh tgk arr..ni 1st time.

Tihara said...

cun aww tuan blog jd model :)

Mak Wardah said...

Cun tuan blog jadi model, kantoilak ngan selipar jepun. Baru tau itu cara pelupusan kerajaan...

wahida said...

walaupun aku keje gomen, ni festaim aku tgk pelupusan aset weh...

jakun jap..

khairul said...

kena ikut procedur yer




Related Posts with Thumbnails