Sunday, March 25, 2012

Irma Hasmie Bertunang - Tahniah!!



As Salam..

Disebabkn Irma Hasmie ni artis kesayangan aku,
dhla makin sweet sejak bertudung litup ni..
maka arini nk adpet ttg cite pertunangan die ngan Rezza Shah Azmeer Radzuan, 31 thn
Tahniah Irma & Rezza!!!!!









SUNGAI BULOH: “Semuanya bermula dengan pertemuan secara tidak disengajakan ketika menunaikan umrah di Makkah sebelum kami memutuskan untuk mengikat tali pertunangan,” kata pengacara dan pelakon, Irma Hasmie Ibrahim yang bertunang dengan ahli perniagaan, Rezza Shah Azmeer Radzuan, di sini, semalam.
Irma, 30, berkata, ketika menunaikan umrah pada 14 Februari lalu, dia bertemu keluarga Rezza, 31, yang turut sama menunaikan ibadat tu.

“Ibunya memperkenalkan saya kepada Rezza. Saya selesa dan mudah berkomunikasi dengannya. Kami tidak mengambil masa lama untuk memutuskan mengikat tali pertunangan.
“Alhamdulillah, saya sangat bersyukur kerana semua urusan pertunangan ini berjalan lancar dan dipermudahkan Allah,” katanya yang ditemui semalam.

Sementara itu, ibu Rezza, Datin Azizah Osman berkata, mengikut perancangan, pasangan itu bakal melangsungkan pernikahan pada 1 Julai depan.

“Bagi saya, Irma seseorang yang bersopan santun dan berbudi bahasa,” katanya.

sumber : Harian Metro


 credit: Rotikaya.com


waaahhh.. she's look extra gojes la!.. =D



psst, 
rasa cam nk tema biru gini aje raya puasa thn ni,
ekekekek.. ;-)






by: Leily

TERIMA KASIH SUDI SINGGAH SINI.. =D

9 Sila Komen Disini ♪♫♪:

munna said...

cantiklah dia.... munna pun minat dia ni....

ieda said...

Maniskan tahniah akhinya dia temu jodoh yg baik, insyaallahhhhh

Ps : dikkk tkais, mengalir air mata ini bila bca, x tahu nak ckp apa layi, berat mata memandang berat bahu memikul dik .......

Softtouch [Hanim] said...

cntik..sy pun minat dia..

~aSHa~ said...

dia mmg sangat cantik dan muka lemah lembut jerk

~Siti Hajar~ said...

Irma mmg cantik sweet gitu...

Tahniah kpd mereka..

mamashikin said...

cantik sgt irma nih..

lieyalatif said...

cantik gileee baju irma...aku suke tol laaa...lain dari yg lain...agak2 kalo buat baju raye okey tak haahahaha.....abis tunggang langgang nak dokong si bujang aku tu hahaahaha

Cik Ecah said...

cantik...maniss :)

ct rahani said...

betul la sis.. nampak sgt2 cantik si irma nih.. x sabar nk tgk gambar dia kawen lak.. hehe..




Related Posts with Thumbnails